21 Temmuz 2013 Pazar

YENİ RUJLAR

Düğünden önce Avon'dn bir sürü ruj alıp, hezeyana uğramıştım. Blogumda da bunu yazmıştım, renkler feci çıkmıştı. Bunların iade süresini de düğün hazırlıklarıyla meşgul olduğumdan kaçırdığım için , maalesef bir tarafımda patlamış bulundular.

Ama ertesi ay, Perfect Kiss ve Shine Attract serilerindeki indirimlere dayanamayıp yeni rujlar aldım.
Aşağıda bir de Rimmel, Kate Moss Lasting Finish ruj serisinden bir adet ruj göreceksiniz. Bunu da aynı zamanda almıştım.

Perfect kiss serisinden daha önce Kiss Me Pink rengini blogda tanıtmıştım, ondan da çok memnunum, serinin diğer renklerinin yanında tekrar fotoğrafını çekmiş olayım diye 3. resime onu da ekledim.

Bu rujların hepsinden çok memnunum. Avon Shine Attract serisi , nemlendirici, sheer yapıda bir seri. Cherry Pie, kolumda renk vermemiş olsa da dudakta gayet pembe duruyor, hem de pespembe. Çok cici.
Perfect Kiss serisi, Shine Attract'e göre daha fazla renk veriyor ama yine de kalıp gibi durmuyor, dudağı kurutmuyor, hafif parlaklık veriyor. serinin 3 rengi de benim için ayrı ayrı güzel :) çok beğeniyorum.

Rimmel Kate Moss Lasting Finish ise, tamamen mat dudağı hafif kurutabilecek bir ruj. Kalıcılığı gayet iyi ama altına nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim, ben ilk kullanımımda sürmedim ve dudaklarım çok kurudu. Ama bu renk gerçekten çok güzel :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder