31 Ağustos 2011 Çarşamba

YATTIĞIM YERDEN POST- FLORMAR MAT TERRACOTA FAR- M108

Bu postu size yattığım yerden yazıyorum. Bu yüzden telefon ile çekilmiş fotoğrafların ve baygın bakışlarımın kusuruna bakmayınız. ( Tabi ben her zaman üşengeçliğimden telefon ile çekiyorum, orası ayrı)

Bu far da canım arkadaşım Paloma'nın tavsiyesiyle aldım.Benim kapatıcı yerine sürdüğüm, disko topu gibi parlamayan ancak çok da mat olmayan, tam sevdiğim "az aydınlatma" efektini veren bir far. Göz altlarım normalde sorunlu değildir, sadece çok yorgun ve uykusuz zamanlarımda hafif çöker ve morlaşır, ama hemen toparlar kendini.
 Aşağıdaki fotoğraf benim çıplak gözüme aittir, hem de en mor ve çökük halinden!





Bu fotoğraf da, M108 terracota far sürülmüş hali:


Bu fotoğrafda da, sağ göz kapağımdaki kırmızılığın ve damarlı görünümün, far sürülmüş olan göz kapağımda olmadığını farkedeceksiniz. ( bubble aslında uyumak üzere burada)



Dediğim gibi, bildiğimiz terracotalara kıyasla oldukça mat duran, kesinlikle sim içermeyen bir far. Çok yoğun sürülürse, hafif sedefli/metalik görünebilir ancak ben tek kat uyguluyorum ve oldukça beğendim.
Boyutu neredeyse bir mac allık kadar ve hergün kullansam bile uzun süre gideceğe benziyor. Kapağında da minicik bir aynası var, her ne kadar ben öyle minik aynaları kullanmasam da..
Fiyatı heryerde farklı! Flormar kiosklarında 28 tl den 18 tl ye düştüğü söyleniyor satış elemanları tarafından ancak ben karşıyakada bir parfümeriden 14 Tl ye aldım , açıkçası hiçbir zaman 28 Tl olduğuna inanmadım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder