19 Aralık 2011 Pazartesi

AVON- Youth Minerals Eye Renewal Cream SPF 20

Eveeet, döndüm.

Yine sebeplerim var tabi ki bu uzun ayrılık için. Ama kötü şeyler değil, iyi şeyler.
Bloga en son yazdğım günden beri ,başka bir blog dahi okuyamadım, ya da 1-2 kez okumuşmdur. Bugün keyifle sevdiğim blogların son postlarını, sonra önceki kayıtlarını, sonra en önceki kayıtlarını okuyacağım :) Bunu yapmak çok hoşuma gidiyor :)

Gelelim bugün yorumlayacağım cilt bakım materyaline :)







Avon'un tüplü göz kremlerinden biri bu da.
Sensitive Botanicals'a olan aşkım, sevgim bitmedi. Sadece yeni ürünler de denemek istedim.
Bu ürün aslında, kaldırılan Ageless Results serisine denk, yani 30 yaş üstü için, yanlış hatırlamıyorsam eğer.
Mineral içerdiğinden bahsediliyor tanıtımında.

öncelikle, fotoğrafta da gördüğünüz gibi, tüpün kendisi kadar kocaman bir de kapağı var. Ayrıca, ucunda yaklaşık 0,8mm-1cm arası bir bilya var ( çok metrik gördüm kendimi!)






Yorumlarımı Sensitive Botanicals ile karşılaştırmalı yazıyorum:

1. İlk artısı, içerikte parfüm yok, zaten sürerken de koku duymuyorsunuz. Kremin kendisine has, çok çok hafif  belli belirsiz bir kokusu var.

2.SPF20 olması zaten süpper.

3.Sensitive Botanicals'a göre çok sulu bir kıvamı var. Ancak nemlendiriciliği çok daha yüksek.
Bu da, orta yaş kadınların ya da aşırı kuru ciltlerin hoşuna gidecektir.

4.Bu fazla nemlendircilik, bence makyaj altına kullanmak için hoş değil. Ayrıca, emildikten sonra bu nemi halen hissedebiliyorsunuz. Bu yüzden makyajı zorlaştırıyor.
Şöyle ki, birincisi, benim sabahları ayılana kadar gözlerim aşırı yaşarır. Kremi sürdükten sonra, gözlerim yaşardığında, krem doğal olarak gözüme kaçıyor ve yakıyor. Ama kaçmazsa  böyle bir sorun yaşamıyorum.
İkincisi, göz kalemim gün içinde çok dağılıyor. Altına ten rengi far sürsem bile, maalesef tutmuyor.
Halbuki Sensitive Botanicals benim göz kapağımda makyaj bazı gibi davranıyordu, çok memnundum.

5.Bilyası saçmalık ötesi birşey. Hiçbir işe yaramıyor. O krem, bilyayla göz çevresine fıçk fıçk kaydırma yaparak dağıtılacak bir krem değil. Ben ne yapıyorum? Yine parmaklarıma sıkıyorum, o şekilde sürüyorum. Bir de eziyet çekiyorum bunu yaparken tabii.

Sonuç olaraak, ben bu tüp bitince Sensitive Botanicals'ıma devam edeceğim diyorum ama kuru göz çevresine sahip olanların ve makyaj yapmayanların bu kreme göz atmalatını tavsiye ediyorum. Kesinlikle iyi bir krem.

1 yorum:

  1. bu serinin gece kremini çok beğenmiştim ama bunu hiç denemedim.

    YanıtlaSil