8 Ocak 2012 Pazar

Neler yapıyorum??

Bu hafta artık ben diyim domuz, siz deyin kuş , öyle bi gribe yakalandım ki, tüm hafta işe gidemedim. Ateşim 40 dereceyi geçti, hastaneye falan gittik gece acile. Doktor sağolsun bakıp sen grip olmuşsun dedi!
zaten bunu sabah gittiğim doktor da söylemişti, biz ateşim çok yüksek , beynim pişmesin bişey yapın diye geldik dedim o halimle.Farenjitim beni yine fena yakaladı tabii bu arada. Boğazım, sesim, öksürmem.Off!
Ben hayatımda böyle ağır bir grip geçirmedim, ya da her geçirdiğim grip bana daha ağır gelir oldu artık, belki de yaşlanmamdan  mütevellittir!
Çok kustum, hiçbirşey yiyemedim veee kilo verdim gripte! (Tabi bunun için hiç üzülmedim anacım :))

Efendim neyse, ben bu aralar ne yaptım?

1.Yılbaşından 3 gün önce, Tansaşlarda -Migroslarda gün gün kademeli olarak, cilt bakımı, temizleyici ürünler, el ve vücüt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı. Ben ne yaptım? Sadece son gün bunu gördüğüm için, yana yakıla gittim, sadece Neutrogena Ayak Kremi alabildim. Ha tabi daha önceden görse ne olacaktı? Zaten üçer beşer stokladığım yüz yıkama jellerime, el kremlerime, göz makyaj temizleyicilerime sekizinci yedekleri alacaktım, iyiki de görmemişim!

2.Sevgilimle evimizde sakin bir yılbaş geçirdik, genel olarak uyuklayarak. Sakın yeni yılda hep uyuyacaksınız şeklinde bir geyik yapmayınız.
Sırf adettendir diye, herkese mutlu bir yıl diliyorum ama benim yeni yıldan çok büyük ümitlerim yok dünyamız adına. Kişisel olarak kendim ve sevdiklerim için başta bol bol sağlık diliyorum.

3.Ben her hastalık sonrası, her eve hapsoluş sonrası deli gibi gezmek, makyaj yapmak ve tabiki de alışveriş yapmak isterim. Bu hafta iş çıkışı mutlaka çarşıya uğrayıp, en azından bir oje almazsam delirebilirim.
İşte bu hafta almak için gözüme kestirdiklerim:

Güzel gözlü Sochich 'in blogunda tanıttığı şeker gibi rujlar  :http://budabenimguncem.blogspot.com/2011/12/alix-avien-shineplus-rujlar.html

Sevgili Gizemel'in tanıttığı Olay Complete SPF15 losyon:  http://sweetpinkbox.blogspot.com/2011/12/olay-complete-spf-15-losyon.html

Flormarın sitesinde gördüğüm ve sırf kabı için bile alınabilecek pembiş Pretty rujlarrr: http://www.flormar.com/Turkce/urungoster.asp?urunid=197&bolumid=3&markaid=9

ve tabii görüp de durmadan alamayacağım daha bir sürü gereksiz ıvır zıvırın sıcak kollarına bırakacağım kendimi..

Gripli gripli size öpücükleri yolluyorum, oh :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder