19 Şubat 2012 Pazar

Murad Krem İsteyen???

Daha önce de blogda yazmıştım, Dr. Murad ürünlerinden Moistrising Blemish Treatment Gel ve Skin Perfecting Lotion kullanıyorum. Yurtdışı kozmetik yasağından beri, internetten alışveriş edemediğimi ve bu ürünleri kullandığımı bilen kuzenim, yurtdışından gelirken 2 şer tane almış da gelmiş. Ancak ben de en son yurtdışında çıktığımda yedeklerimi almıştım ve elimde bu durumda 3 er şişe açılmamış ürün oldu ki bir de şu anda kullandığım açık şişeler var.

Diyeceğim o ki, ben bu ürünlerden birer tanesini elden çıkarmak istiyorum. Aslında kremler ağzı açılmadığı sürece, birkaç senelik bir raf ömrüne sahip ama yine de elimde tutmak istemiyorum.

Muradın Türkiye'deki satış fiyatlarını biliyorsunuzdur, oldukça yüksek fiyatlı.

Eğer bu ürünleri merak edip, denemek isteyen varsa, bu onlar için oldukça iyi bir fırsat olabilir. Bana pimpiriklimiyim@gmail.com adresinden yazabilirler.

Ürünler hakkında daha detayı bilgiıyi internetten bulabilirsiniz ama kısa bir bilgi vereyim yine de;

MBTG, jel kıvamında ama nemlendirici yönü de olan, salisilik asit içeren ve akne önlemeye yardımcı bir jel.
2 seneye yakın oldu sanırım, memnunum. Alışıldık akne önleyicİ ürünleri gibi sert ve tahriş edici bir ürün değil.

Skin perfectin lotion ise düşük oranda retinol de içeren, ama asıl görevi cilt yüzeyini düzgünleştirmek olan ve nemlendiriciliği oldukça yüksek olan bir krem. Bunu da çok başarılı buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder