19 Mayıs 2012 Cumartesi

Gecikmiş Yorum-Vichy Mattifying Face Fluid Dry Touch SPF 50

Aylardır yorumlayacağım bu kremi.. Biliyorum çok geciktim ama artık gönül rahatlığı ile yorumlayabilirim, çünkü bitmek üzere ve yenisini alacağım..
Sanırım Vichy bu ürünü kaldırmazsa, ömrümün sonuna kadar kullanabilirim.

Ürün, Bioderma AKN Mat SPF40 ile neredeyse aynı yapıya sahip, ama biraz daha hafif. Bioderma AKN Mat, yüzde varlığı hissedilen ve dağıtırken topanlanan bir kremdi. Vichy bu konuda çok daha iyi.
Yüze sürülünce, en ufak bir yağlı his kalmıyor, üstelik emilse de yüzde hissedilen güneş kremleri gibi değil, matlaştırıcı nemlendiriciler gibi emiliyor ( biraz da kuruyor diyebiliriz) ve hiçbir parlaklık kalmıyor. Gerçekten de matlaştırıcı özelliği var, çok memnun kaldım.

Emildikten sonra çok hafif bir beyazlık bırakıyor ama beni rahatsız etmiyor. Zaten allık kullanmak zorunda olduğumdan, birşey farketmiyor benim için ..

Bence tek kötü yanı parfümlü olması. Parfümü çok hoş, boğan bir koku değil ama tabi ki güneş kremini parfümsüz tercih ederdim.

Yine de kullanmaya devam edeceğim.

Bu arada, her yaz olduğu gibi, yine kofreler çok karlı. Güneş kremi + tam boy Aqualia Thermal nemlendirici 45 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder