20 Eylül 2012 Perşembe

Avon-Anew Youth Awakening Eyeshadow and Primer Kit- Far ve Far Bazı

Anew ürünlerini genel olarak Avon'un başarılı serilerinden olarak görüyorum. Bazı kremleri gerçekten güzelmiş, annem ve birkaç kişiden daha duyduğuma göre. Gerçi yok altın tozlu, yok platin bilmemneli şeklinde saçma sapan krem serileri çıkarmaları her ne kadar bana gereksiz gelse de...

Neyse, bu aşağıdaki ürünün kapağıda ikili far, altındaki kavanozda ise far bazı var. Ambalaj tasarımı olarak bence başarılı ve malzemesi de şık. Far bazının olduğu kavanoz cam. Kapakta aynası var. Rengin ismi Shimmering Walnut


Çok fazla söyleyecek şeyim yok bu ürünle ilgili.

-Farları başarılı. Yapısı çok güzel, kadifemsi, tozutmuyor, güzel renk veriyor. Her ne kadar ben sadece krem rengi olanı kullanmış olsam ve diğerine elimi bile sürmemiş /sürmeyecek olsam da..(kahverengi fardan nefret ediyorum sanırım)
-Far bazı: İyi mi desem, kötü mü desem bilemedim. Bir kere rengi çok pembe, aynı fotoğrafta göründüğü gibi. İkincisi, yapısı aşırı köpük gibi, parmağıma alıp fotoğraf çekmeye çalışırken uçup gitti bile, çekemedim. Evet gerçekten uçup gidiyor, hüp diye. Öyle ki daha birkaç kez kullanmama rağmen kurumaya başladı.



Farın kalıcılığını artırma konusunda, hiç yoktan iyidir diyebiliyorum sadece. Göz kapağı üzerinde çok çok ince bir tabaka oluşturuyor, uçucu olduğundan!! Çok aşırı yağlı göz kapaklarında kesinlikle işe yaramayacaktır.
Benim günlük olarak işimi görüyor ancak özel bir durumda, çok kalıcılık istediğimde tercih edeceğim bir ürün değil.

Mesela, bir önceki postumda yazdığım ve renk vermeyen Rimmel göz farı, bu bazla güzel renk verdi, kalıcılığı da gün boyu fena değildi.

Bir daha alacağımı sanmıyorum. Haa bir de Avon kataloğunda, bu baz kısmının göz kapağına bakım yaptığı da yazıyor ki bu konuya değinmedim bile, öyle bir olasılık yok :)

Ben şu anda, sadece bazı sürüp ve üzerine çok ince bir tabaka far sürüp, göz kalemini gün boyu canlı tutacak ve göz kapağıma bulaşmasını engelleyecek kuvvetli bir baz arayışındayım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder