21 Aralık 2013 Cumartesi

L'OREAL PARIS Perfect Clean Köpük Jel-Detoks Etkisi

Uzuuuun bir aradan sonra bloglamak..Çok özledim.Blog yazmak, okumak, boş boş internette gezinmek..
Evli olduğum için mutsuz değilim, bilakis çok mutluyum. Ama insan bekarken kendine ayırdığı vakti özlüyor..Tatil günlerinde ev toparlamak, hafta içi yapamadığın şeyleri yapmak zorunda olmak biraz bunaltıyor.. Bekarlık o açıdan sultanlıkmış :)) Neyse.

Loreal Paris Perfect Clean serisi bu aralar pek popüler. Hemen hemen her yerde satılıyor, fiyatları da oldukça uygun. Bu jeli geçen gün markette 7,90 TL'ye görünce denemek istedim.
Ambalajı, rengi, cilt temizleyici pedi ile beni cezbetti.






Fotoğraflardan gördüğünüz gibi, şişenin ortası simit gibi, scrublett yani temizleyici ped oraya oturuyor. Ambalaj olarak çok iyi br tasarım bence. Böyle şeyler banyoda ortalarda durunca kaybolur, yere düşer, kirlenir ama bu ambalaj sayesinde derli toplu duruyor.


içeriği aşağıdaki gibi. Normal-karma ciltler için diyor , içinde salisilik asit var. Bunun da almamda etkisi büyük oldu.

Yorumlarıma gelince; bence ürün yağlı ciltler için. Çok köpürüyor ve bence cildi çok kurutuyor. Ben temizleyici pedini iki kez kullandım. Aslında çok yumuşak ama yine de hergün kullanmak bence cildi tahriş eder. Kokusu güzel. Belki inanmayacaksınız ama buram buram gül kokuyor. Size komik mi gelir bilmiyorum ama resmen gül kokuyor  :)

Normalde Neutrogena Clear Pore Wash kullanıyorum ve bence çok kurutmayan, harika bir temizleyici. Bence Lorealin bu ürünü Clear Pore Wash'dan çok daha fazla kurutucu etkiye sahip.

Kötü bir temizleyici değil. Fiyatı ve ambalajı, temizleme özelliği itibariyle tavsiye edilebilecek bir ürün ama ben bu bitince eski temizleyicime devam edeceğim.


2 yorum:

  1. ben de alıp almamayı düşünüyordum.çok fazla kurutması işime gelmedi.. :) tanıtımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Pure zone kullanıyorum bende o pedleri benim için çok pratik oldu.:)

    YanıtlaSil