7 Şubat 2010 Pazar

FLORMAR

Aşağıda, flormar ın internet alışveriş sitesinde yeni gördüğüm duyurusu var.. Altında da bir sürü blog adresi vardı. Çok hoşuma gitti doğrusu, gerçi son zamanlarda flormarın yaptığı hemen hemen herşeyi beğeniyorum. Ve bir Türk markası olarak kendini bu kadar geliştirmiş olmasından gurur duyuyorum açıkçası.

Zaten bir ara vakit bulsam, elimdeki flormar ürünlerini tanıtmak istiyordum..Gerçekten bir çoğundan çok memnunum ve tekrar tekrar aldığım ürünler.

Bu arada geçen sene flormarın sitesine üye olmuştum ve bana hediye olarak plates bandı göndermişti.

Sitesinden hiç alışveriş etmedim ama edebilirim çünkü sunduğu imkanlar güzel. Hem 30 TL üzerine kargo ücreti yok hem de taksit imkanı var.


Flormar ürünlerini hiç kullanmamış olan varsa, en azından farlarından başlayıp, kalitesini görmeliler bence ::)



Blogger&Flormar İşbirliği

Siz bloggerlardan gelen yoğun talep ve ilgi için çok teşekkür ederiz.Siz değerli blog sahiplerinin belirtmiş oldukları güzel yorumlar neticesinde markamız adını daha çok kişiye duyurdu  ve ürünlerimiz hakkında bilgi sahibi olmayan birçok kişi sizlerin yapmış oldukları yorumlar neticesinde markamızla tanışma fırsatını yakaladılar.

Şimdi sizlerden www.e-flormar.com  sitesini bloglarınızda duyurmanızı ve online alışveriş sitemiz üzerinden sizler aracılığı ile alışveriş yapan kişilerin, birçok avantaj ve indirimden faydalanma fırsatını yakalayacaklarını duyurmanızı rica ediyoruz.

Sizin bloglarınız aracılığı ile satış sitemiz üzerinden minimum 30TL tutarında alışveriş yapan ilk 30 kişiye supershine serimizden 3 ürünü hediye ediyoruz.Bu ürünlerimiz; supershine oje,supershine ruj ve superhsine lipgloss olacaktır üstelik renklerine de blogglarınız aracılığı ile bu fırsattan faydalanmak isteyen okuyucularınız karar verecek.Sizlerden sadece bu duyuruyu bloglarınızda yapmanızı istiyor olacağız.

3 yorum:

  1. flormarın bloglarla ilgili hiçbir kampanyasına katılmam ben
    blogunda flormarı tanıtmayan ama sırf hediye için açılmış bloglara hediye gönderdiler.
    bize söz verdikleri halde göndermediler
    bir de napalım çok istek vardı,herkese yetişemeyiz diye cevap yazıp,bizden sonra mail atanlara göndermeye devam ettiler
    kısaca profesyonel değiller

    YanıtlaSil
  2. bin tane bloğa gönderdikten sonra bana da teklif ettiler, ben nazikçe (ehm.. elimden geldiği kadar :P ) reddettim, sağolsun var olsun ama benden uzakta olsun.

    YanıtlaSil
  3. gizemelcim biliyorum, anlatmıştın sen öyle bir tatsızlık olduğunu ama tabi öyle hediye içn açılmış bloglara fln gönderdiklerini bilmiyordum :( zaten hediye alma gibi bir beklentim yok, 2 tane ruj alt tarafı
    ben genel olarak bu aralar beğeniyorum satış politikalarını, ürünlerini falan.. yazıyı da sitesinde gördüm, ve blog takipçileri müşterilerine bu şekilde hediye fırsatı sunmaları hoşuma gitti.
    marjocım sana ne teklif ettiler, anlayamadım :( salaklaştım bu aralar, hediye göndermeyi mi

    YanıtlaSil