3 Eylül 2011 Cumartesi

KATİL AYI ARANIYOR!


Bugün o kadar komik bir haber izledim ki.. Bilmiyorum acaba başka komik bulan olmuş mudur, yoksa sadece bana mı komik geldi.

Herkesin çok iyi bildiği, en "şov"men tv kanallarımızdan birinin ana haber bülteni. Hangi ilde olduğunu unuttum ama işte bir ilimizde, ayıcığın biri ormandan köye inmiş, ayrı ayrı zamanlarda 2 köylüyü kaçırarak öldürmüş!
Ve o görüntüler..

"Katil!" ayı, bir kaç jandarma eri ve köylüler eşliğinde ormanda aranıyor. Ana haber bülteni sunucusu da dehşetle katil ayı diyor birkaç sefer üst üste...
Eğer Türkçe bilmeyen biri o haberleri izliyor olsa, düşüneceği şeyleri tahmin edebiliyorum.. İnsanlar bir suçluyu ya da ne bileyim kayıp birini arıyor sanar..

Tamam ölen köylülere üzüldüm, onlara rahmet diliyorum ama beni çok düşündüren birşey oldu şimdi.. Eğer "katil" ayı bulunursa, ne yapılacak? İdam mı edilecek, ya da hapse mi atılacak, mahkemeye mi çıkarılacak?
Sonuçta bu bir ayı değil mi? Kedi, köpek, kuş gibi bir hayvan yani.. Sokakta fare boğan kedilerin cezalandırılması gibi birşey olmaz mı bu ayıyı cezalandırmak?




Ayıyı nasıl suçlayacaklar acaba, nihayetinde hayvan yani, bilinçli olarak mı öldürdü? Neden yaptın diye sorgulayacaklar mı? Ay ben gerçekten çok takıldım bu konuya, umarım ayı bulunamaz, yoksa hayvanın can çekiştirilerek öldürüleceğinden eminim. Haberin devamı geldi mi, ayı bulundu mu açıkçası bakmadım, öğrenmek de istemiyorum.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder