10 Eylül 2011 Cumartesi

VICHY- MICROFLUID FACE SPF 50+ Güneş Koruyucu

Sanırım artık yüzyıllardır süregelen çılgın güneş koruyucu sorunsalıma son noktayı koymuş bulunuyorum. Hayır, hayır, hayalimdeki kremi bulmuş değilim, heyecanlanmayın :)
Mükemmeli bulamayacağımı kabul ettim sadece..

Kullandığım hiçbir markadan çok memnun kaldığımı söyleyemem. Koruması iyi olanın, dokusunu beğenmiyorum, dokusunu beğendiğimin koruması düşük oluyor, parfümlü parfümsüz olayı derken, mükemmel değil hiçbiri..

Bu yaz başı "amaaan nasılsa hepsi aynı değil mi, ipe ipe kullanacağım bir tanesini "diyerek, Vichy'nin 40 TL ye satılan, yanında makyaj temizleyici ve yüz kremi seyahat boyları hediyeli olan kofresinden aldım. Ürün, parfümsüz, parabensiz ve sebum düzenleyici olduğunu söylüyor :)

Bildiğiniz gibi, Vichy de La Roche Posay gibi bir Loreal markası. Loreal'in patentli Mexoryl-XL güneş koruma teknolojisi , Loreal'in tüm markalarında kullanılıyor. Bu yüzden şu anda piyasadaki Vichy ve La Roche Posay marka güneş koruyucular arasında, kullanılan filtreler ve teknoloji bakımından bir fark yok..Biraz da alırken, bunu düşünerek aldım, La Roche Posay 59 Tl ve Vichy 40 tl + yanında hediyeleri var diye..

İyi ki de almışım, çünkü kesinlikle La Roche'un Anthelios AC sinden kat kat fazla memnun kaldım diyebilirim. Bir kere, Anthelios AC, akneli ve yağlı ciltler için olduğu belirtildiği halde, inanılmaz yağlı, ayrıca bende akne problemimi artırdığını düşünüyorum.

 Ancak Vichy, eriyip suratımdan akıp gitmedi, tamam çok mat da durmuyor ancak Anthelios'dan daha iyi emildiği ve daha mat durduğu ayrıca, akne problemimi artırmadığını/ hatta hafiflettiğini söyleyebilirim.

Neyse efendim, ben bu kofreyi yaz başında aldım, güneş kreminden pek memnun kaldım ve bitmek üzere.Tasalar tuttu tabi beni :) Bu hafta içi, gittim, aradım kofrenin aynısından bir eczanede son kalanı buldum. Yaz sonu olduğu için, yenileri gelmemiş, hep bitmişti. Şanslıyım son pakedi yakalayabildiğim için..Seneye yaza da , kofre olsa da olmasa da, aynı kremi alırım diye düşünüyorum..( Gerçi sağım solum pek belli olmaz benim :))

Biraz da fotoğraflar :)


Hediyeleri şunlar:

Purete Thermal 3 in 1 Temizleme Suyu: 100 ml.
Aqualia Therma Rich Krem 15 ml ( bu da parabensizmiş )

Yaz başında aldığım kofreden de aynı hediyeler çıkmıştı ancak ben hiçbirini açmadım henüz. Bunları da saklayacağım, açıkta çok fazla makyaj temizleyicim ve kremim var, bayatlamasını istemiyorum. Bu yüzden bu ürünler hakkında yorum yapamıyorum ama güzel çıkacağını düşünüyorum nedense :)


Kısacası, bu fiyata bu ürünler bence sudan ucuz :):)

Not: Güneş kreminin akne problemimi hafiflettiğini yazmam, lütfen akneleri geçirir gibi anlaşılmasın. Kimseyi yanıltmak istemem. Ama benim cildim uzun süredir olmadığı kadar iyi ve pürüzsüz, hem de yaz boyunca böyleydi. Benim yazları cilt prolemlerim genelde sıcak ve nemle birlikte artardı, ama bu yaz artmadı, bu ürünün de etkisi olduğunu düşündüm ben de, gözeneklerimi diğerleri kadar tıkamadığını düşünüyorum.

Bilgilerinize sunulur..

4 yorum:

  1. Bende sanırım istediğim gibi bir güneş kremi bulamıcam .. en son solante acnes aldım ama hem parfümlüymüş hemde sivilcelere bir iki katkısı oldu(!) , artık onuda kullanmayı bıraktım. la roche posay'i düşünmüştüm ama yağlandırıyorsa hiç bulaşmayayım:) ama bu vichy'e bakabilirim hem fiyatı iyiymiş :))

    YanıtlaSil
  2. bu setten bende aldım ama hepsi kapalı duruyor.
    yazın basından beri hiç açmadım.

    benimde bıtırılecek çok seyım var daha ama hepsını yıllar once ayrı ayrı kullanmıştım.
    temizleme suyunu çok sevdiğim için iki kez almıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Outlet makeup;
    la roche'dan acayip memnun olanlar var, benim birkaç arkadaşım yıllardır hep onu kullanır mesela. Ben de 3 kez inatla denedim ama gerçekten çok yağlı tüm güneş serisi bana göre. Hem akneli hem de normal ciltliler için olanları kullandım, hepsi aynı bence. Yine de yanıltmak istemem seni.. cildine nasıl geleceğini denemeden bilemezsin.
    Milky;
    aa demek güzel bu temizleme suyu, sevindim :)
    gerçi ne kadar kötü çıkabilir ki?
    eskiden vichy hakkında olumsuz düşncelerim vardı, normaderm serisinin gazabına uğramıştım, çok kinliydim vichye karşı. ama şu aralar tekrar sempatimi kazanıyor gibi, hep ürünlerine bakar oldum yine :) Bu güneş kremini kullanmış mıydın daha önce ?

    YanıtlaSil
  4. Vichy güneş ürünleri zaten oldukça güzeldir ama bişey merak ediyorum nerden aldığını söylememişsin, ben La Roche Posay'i de Vichy'yi de en uygun hangi sitede bulursam oradan almaya çalışıyorum. La Roche'un en sevdiğim güneş ürünü http://www.turuncukasa.com/la-roche-posay-hydreane-bb-krem-spf-20-2913?search_query=la+roche+g%26uuml%3Bnes&results=20 bu ürün. Güneş kremi olarak da http://www.turuncukasa.com/la-roche-posay-anthelios-spf-50-fluide-extreme-tinted-50-ml-4157?search_query=la+roche+g%26uuml%3Bnes&results=20 bu ürün var. Önerebilirim

    YanıtlaSil