5 Kasım 2011 Cumartesi

FLORMAR OJE KURUTUCU SPREY

Uzun süredir merak ettiğim bir üründü.
Sprey formunda kullandığım ilk oje kurutucu bu.
Bunun dışında, flormar ve golden rose 'un oje şişesindeki kurutucularından kullandım.
Flormar, Goldan Rose'a nispeten daha başarılıydı ancak çok da tatmin edici değildi.
Golden Rose'unkini ise anlatmak bile istemiyorum. Kurutucu ismini tamamen yanlışlıkla yazdıklarını düşünüyorum, çünkü ojeyi hamurlaştırıp, tam tersi kurumaması ve üstünün yapış yapış olmasına neden oluyor. Neyse, çok deşmeyeyim.

Bu ürün, Flormarın web sitesinde 8.99 TL ye satılıyor yanılmıyorsam. Ben Karşıyaka çarşıdaki Yücel parfümeriden aldım ve tabii ki piyasa fiyatının altına! 7TL verdim koca şişeye :) 400 ml



Neyse efendim içinde ozon tabakamıza pek de yararlı olmayan bilimum gazın dışında, limon fındık fıstık yağı gibi şeyler de var, kütiküllerimizi beslesinmiş, yumuşatsınmış diye.

İlk kez dün kullandım, oldukça başarılı buldum. Ojeyi sürdükten yaklaşık 1 dakika sonra sıkıyorsunuz, zaten tırnağa soğuk bir his veriyor. yaklaşık 10 dakika içinde de, oje ciddi anlamda kurumuş sertleşmiş oluyor.
İçeriğindeki limon yağından olsa gerek, limon kokuyor, ayrıca, bu kokuyu ancak tırnaklarınızı koklarsanız alırsınız. Öyle buram buram ortamı kokutmuyor yani, bu yönü güzel.

Bu koca şişe ne zaman biter bilemiyorum ama bitince tekrar alırım diye düşünüyorum.

Bu arada, şişenin boyutunu tahmin edebilmeniz için yanına oje şişesi koydum. Oje Flormar 397, French için yeni gözdem. Süper bir renk ancak dayanıklılığı ve parlaklığını koruması Flormar olduğu için tartışılır. Oje kalitesini pek beğenmiyorum bu markanın maalesef.

Not: Yücel parfümeriye ba-yı-lı-yo-rum. Herşey mi çok ucuz olur yahu! Adamlar herşeyi , normal parfümerilerden 2-3 tl, hatta bazı ürünlerde daha da ucuza satıyorlar. Ayrıca, ürün çeşidi, bir çok parfümeriden fazla. Kendilerini takdir ediyorum , başarılarının devamını diliyorum.
Çok şükür ki mağaza Karşıyaka çarşıda, eğer Bostanlı'da şubeleri olsa, hergün uğrarım vallahi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder