1 Nisan 2013 Pazartesi

YVES ROCHER- PURE SYSTEM S.O.S BLEMISH CORRECTOR

Yves Rocher, akneli ve problemli ciltler serisinden , sivilceleri kamufle ederken, aynı zamanda kurutma, izlerini geçirmeyi vaad eden bir kapatıcı.


Yorumlarım:


-ambalaj güzel
-kıvamı oldukça katı, ürünü almak için tüpü sıkmanız gerekiyor, ürünün kendi kendine akma ihtimali yok. Bence bu hem kapatıcılığını artırıyor, hem de kullanım kolaylığı sağlıyor. Kıvamı katı olmasına karşın, yüzde dağıtması çok kolay.
-pudramsı bitişi var, kolayca emilip sabitleniyor. Yağlı his yok.
-kapatıcılığı iyi.
-sivilcenin üzerine sürüldüğünde pul pul bir görünüm yaratmıyor. Bence bu en önemlisi.

-renk maalesef pek güzel değil, ya da bana göre değil. yüzümde, sivilce üzerine sürüldüğünde, her ne kadar kolumdaki kadar turuncu durmasa da, yine de koyu duruyor.





-Ürün bana hiç iyi gelmedi. Sivilceyi kurutmak bir yana, ne zaman sürsem, sivilce küçüleceğine daha da şişti, büyüdü . Herkeste aynı etkiyi yapar mı bilemiyorum ancak bana gerçekten iyi gelmedi.
Keşke etkisiz olsaydı da, sadece kapatıcı amaçla kullanabilseydim, anca maalesef kullanamıyorum.

Sizler kullandınız mı? Gerçekten sivilcelerine iyi gelen oldu mu merak ediyorum.

Fiyatı 19.90 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Esmer tenlerde, rengi kesinlikle daha iyi duracaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder