29 Mart 2013 Cuma

THE BALM- Allıklar

Bu markaya giderek aşık olduğumu söylemiştim. Bende iki renk allığı var. Frat Boy ve Down Boy
Açıkçası serideki diğer allıklar zaten pek benim renklerim değil gibi, alacağımı sanmıyorum. Hot Mama bana hiç hoş gözükmedi ama herkesin bu kadar öve öve bitirememesinden dolayı, standa gidip tekrar bakasım var. Bir şans daha verebilirim :)

Allıkları seviyorum, aşıır tozutmuyor, (normal tozlanma var ama), kalıcılığı fena değil. Cildimde bir reaksiyona da yol açmadı.

Kolumda, tonlar net bir şekilde görünsün diye çok yoğun sürdüm, ürünlerin ikisinde de renk verme çok ayarında, ne az ne çok..



Frat Boy, çok doğal ve bence her ten rengine gidecek bir allık. Bunu daha çok kulanıyorum.
Down Boy ise soğuk bir pembe, bunu da seviyorum ama bence bu renk daha özenli bir saç/makyaj/üst baş gerektiriyor. Paspal bir şekilde işe gittiğim günler için uygun değil :)

Not: kolumdaki tüylerden bıktınız sanırım (:  ?!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder