16 Mart 2013 Cumartesi

The Balm-Nude Palette ve Shady Lady Luscious Lani

The Balm ürünlerine yavaş yavaş benim de aşık olduğumu söylemiştim.

Bu far paletini geçen hafta aldım, bu hafta hergün kullandım. Ba-yı-lı-yo-rum.



Renkler çok güzel, kimisi ışıltılı kimisi mat. Ben günlük olarak pek ışıltılı farlar sevmesem de bu hafta hep ışıltılı tonlarını kullandım.
Çok pigmentli ve çok kalıcılar. Bir önceki yazımda bahsettiğim avon far bazıyla kullanıyorum ve 12 saat sonra bile hala pırıltılarından birşey kaybetmemiş oluyor.


Evet, swatchlamakta pek başarılı değilim sanırım, idare ediverin. Kolumda, aynı paletteki sırayla görüyorsunuz.

Sahip olduğum bir diğer The Balm farı da, tekli farlardan Luscious Lani. Bu da bolca ışıltılı, şampanya rengi bir far. Boyu oldukça büyük, paletteki farların neredeyse 5-6 katı. Bu far da aynı palettekiler gibi bol pigmentli, kalıcı ve ışıltılı.. Hatta palettekilerden Standoffish ile Stubborn renklerinin arasında bir tona sahip.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder