16 Mart 2013 Cumartesi

AVON- GÖZ FARI BAZI

Ay ben bu bazı çok sevdim.
Hem de çok, bir sonraki indirimden ikişer üçer stoklayacak kadar çok.

Çok fazla baz deneyimim yok. Daha önce E.L.F, Avon Anew serisi baz bir de Rossman'dan aldığım bazları kullanmıştım.
Normalde çok fazla baz ihtiyacı duymazdım ama alıştığımdan mı yoksa cildim mi değişti bilemiyorum, göz kalemi çok bulaşır oldu göz kapaklarıma. Bu yüzden baz vazgeçilmezim oldu.

Fotoğraflar aşağıda. Çok fazla yazılacak şey yok. Kıvamı çok çok yumuşak, sıvıya yakın. Göz kapağında kolayca emilip ipeksi bir hal alıyor. Ben göz çevreme genelde kapatıcı kullanmam, özel zamanlar dışında.
Göz kremimin üzerine sürüyorum, fıstık gibi de oluyor.

Üzerine de ten rengi far. Oh, mis. Sabah altıda sürdüğüm far/göz makyajı akşam 7-8 gibi eve geldiğimde halen gayet eli yüzü düzgün duruyor.

Fiyatı indirimliyken 10 TL gibi birşeydi. Ben bir ayı geçkin kullanıyorum (ilk çıktığı ay panoramadan almıştım) ve yarısına bile gelmedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder