24 Mart 2013 Pazar

AVON- Extra Lasting ve Shine Attract Lipstick

Bu hafta avon kolimden çıkan ve beni renklerinden dolayı kısmi hayal kırıklığına uğratann rujlar.
manzara swatchlarda kotu gözükmese de maalasef renkler hem katalog hem de daha önce yabancı bloglarda gördüğüm swatchlardan çok farklı geldi ve ben hayal kırıklığı yaşadım.


Fotoğrafları tıklayarak büyütebilirsiniz. Yorumlarıma gelince:


 


1.Shine Attract Ruj-P2 Rose Bouquet: BU rujların methini duymayan kalmamıştır. Yumuşacık, "glossy" yapıları, nemlendirme özellikleri ve hafif kokularıyla avonun bence şu anda en başarılı serilerinden. Daha önce Cherry Pie rengini kullanmıştım, muhteşemdi. Bu yüzden başka renklerini de deneyeyim dedim.
Neyse swatchlarda görebileceğiniz gibi, renk yok gibi, olmasa da olur. Kırmızımsı bir rengi var ortasının ve tabi ki jel kısmıyla birleşince sadece lip balm kıvamında bir görüntü oluşturuyor.
Serinin diğer renklerinden farklı olarak , bu rengin içinde iri simler var ve kremsi kokusu var. (Cherry Pie 'da hiç sim yok ve meyvemsi kokulu)
simler neyseki dudakta kötü durmuyor, belki de simleri olmasa, bu kadarcık bile renk vermeyecekti gariban. İade etmeyeceğim ancak lip balm gibi kullanacağım sadece..Bir dahaki indirimden Cherry Pie renginden bir daha alacağım.


2.Extra Lasting Ruj
Extra Lasting rujlar yenileniyor. Bir kere ambalajları bence çok tatlı olmuş. Ayrıca, eski seriye göre rujların yapıları çok yumuşak, dudakta kayıp gidiyor ve hiç kurutmuyor. Daha önceki seriden Mauve Ice mıydı neydi, öyle bir rengim vardı ve inanılmaz kurutucu ve sertti.

Yeni seri bu yönden çok güzel.


Bu seriden çılgın gibi üç renk birden almamın nedeni, düğünde sürebileceğim kalıcı bir ruj arayışında olmam.
Bu yüzden isimlerindne yola çıkıp, pembe tonlarından üç renk seçtim ama maalesef hiçbiri gelin makyajında kullanılamaz..

Nude Blush: Adından dolayı ben nude bir pembe beklerken, metalik, bakırımsı bir şey çıktı. Renk o kadar berbat ki tarif bile edemiyorum. Tahammülüm yok görmeye o derece. Bu rengin kolda swatchını yabancı bir blogda görüp almaya karar verdim ancak o swatchdakinden  de çok farklı geldi. İade edilecek bir renk.

Pretty in Pink: Kabında çok donuk ve mat duran bu ruj aslında çok yumuşak bi yapıda ve nemlendiriyor. Renk kolumda ve kabında çok güzel görünse de dudakta çok mavilik gösteriyor. Sürdükten beş dakika sonra dudaklarım mora dönmüştü. Ne olduğunu şaşırdım..Çok kötü bir hal aldı, hiç kabında göründüğü gibi durmadı. Sürmeme imkan yok. Bu da maalesef iade edilecek.

Pink Peach: İçlerinde en kullanılabilir renk bu benim için. Aslında tonu çok hoş ancak metalik pırıltıları bütün büyüyü bozuyor. Ben metalik rujlardan nefret edyorum, tüylerim diken diken oluyor sürünce o derece. Renk tam adındaki gibi pembe-şeftali ama bu metalik ışıltı soğuk bir ton veriyor. Yine de kullanabilirm diye düşünüyorum. Bu rengi mat ya da simli yapsalardı çok daha tatlı olurdu.

Kalıcıkları üçünün de çok iyi, evde sürüp denedim. Dudağı kesinlikle kurutmuyor. Diğer renklerinden önce tester alıp, yoluma bu şekilde devam etmek istiyorum. Belki içinden bir tane düğünde sürebileceğim renk çıkar.. (:

2 yorum:

  1. Extra lasting serisinden pink peach ve pretty in pink renklerini almak istiyordum ama senin bu yazından sonra vazgeçtim.:)

    YanıtlaSil
  2. Nude blush gerçekten de hayal kırıklığı olacak bi renk

    YanıtlaSil