30 Aralık 2009 Çarşamba

ALIŞVERİŞ-2





Yok yok, her  yeni aldığım şeyi bloga koymayacağım, söz.Ama bu cicilere bayıldım yaa.Görür görmez aldım , fiyatları da uygundu, zaten böyle içinde matmazel ruhu taşıyan şeylera bayılıyorum:P
Neyse eldivenlerim %100 angora (tavşan yünü).Bu sabah dışarıda işim vardı ve hava çok soğuktu taktım kahve olanları, soba gibi ısıttı valla:)


Collezione dan aldım.Yerli markaların kendilerini geliştirip güzel şeyler tasarlamaları bir de uygun fiyata satmaları beni çok mutlu ediyor,neden hep yabancı markalara bakıp iç geçirelim, biraz da bizimkilerin vitrinlerinde gördüklerimize ayyy manyak bişeyyyy :P şeklinde yorumlar yapalım değil mi? Haksız mıyım:)



Neyse bu aralar Collezione a uğrayın derim, ayakkabı , asesuar (çorap, çanta, kemer, cüzdan, saat, takı, makyaj ürünleri, eldiven, atkı ..) ürünlerinde %50 vardı.Diğer ürünlerde de 3 al 2 öde ve 2 al 1 öde seçenekleri vardı.Arkadaşıma 35 TL ye çizme aldık mesela, hem de çok şık!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder