13 Aralık 2009 Pazar

MAKYAJ FIRÇALARIM



Makyaj fırçalarını çok sevsem de, çok fazla paralar vermeyi sevmiyorum onlara.Makul fiyatlardakileri alıyorum.Çok fazla sayıda ve çok pahalı fırçalarım yok ama memnunum olanlardan da.Aşağıda fotoğraflarını çektiğim fırçalarım dışında, 2 adet de yolda fırçam var, E.L.F studio serisinden , bir önceki yazımda söylediğim complexion ve powder brush lar..
Önce yüz için en çok kullandığm fırçalarım:

(tıklayın büyüsün)

Soldan sağa sırasıyla:
E.L.F Total Face Brush: Süper bir fırça değil ama 1,5 £ fiyat için çok kötü de değil.Pudra ve nadiren de allık sürmek için kullanıyorum.Ama allık için çok fazla büyük bence, çok yayıyor allığı, o tarz sürmeyi sevmiyorum, genelde sadece elmacık kemiklerinde bir hat şeklinde allık sürmeyi seviyorum.Pudra için daha iyi bir fırça.Kılları dökülmüyor.Sentetik kıllı.Yüzü acıtmayacak kadar yumuşak ama aşırı yumuşak da değil.Bir everydaymineral flat top kadar yumuşak değil mesela:)
Bir daha almayı düşünmem.

Avon Pudra fırçası: E.L.F Total Face Brush ile aynı kalitede bence.Aynı şekilde pudra için iyi ama allık sürülmez.E.L.F e göre kıl sayısı daha az.Kıllarının ucu küt kesilmiş sanırım , biraz batabiliyor, doğal kıl gibi duruyor ama tam olarak çözemedim,doğal havası verilmiş sentetik de olabilir.%50 indirimdeyken 4 lira gibi bir fiyata almıştım, fiyat-performans olarak normal denebilir.Bunu da bir daha almam

Avon açılı allık fırçası: Bu fırçanın kılları da Avon pudra fırçası gibi seyrek ve biraz sert, aynı kıllar zaten.Ama açılı ve küçük bir fırça olduğundan güzel allık sürülüyor.Kompakt allıklar için ideal.Mineral toz allıklar sürülmüyor çünkü üzerinde tutmuyor ürünü.Bunu da %50 indirimden 3 TL gibi bir fiyata almıştım, fiyatına göre iyi sayılır.Bir daha almayı düşünebilirim belki.

Malijiaer fırça no 506: Bu fırçayı Karşıyaka Japon pazarından almıştım.Fiyatı 3.5 TL. İzmirliler orayı mutlaka bilir.Çok ucuza bazen çok güzel şeyler çıkabiliyor.Bu fırçayı başka hiç bir yerde görmedim.Süper bir fırça, hele fiyatını düşünürsek..Yumuşacık kılları var, yüzü acıtmıyor.Dökülme yok, dizaynı güzel, estetik.Allığı üzerinde çok güzel tutuyor ve rahat uygulama sağlıyor.Pürüzsüz yayıyor.Pudra sürmeyi de denedim onu da çok güzel başardı:) E.L.F in studio complexion fırçasına benziyor sanırım, siparişim gelince daha rahat karşılaştırma yapabilirim.Malijiaer Hollanda markası.Bence oldukça kaliteli ama internette ya da başka bir yerde bu markayla ilgili pek bilgi bulamadım.Pembepeluş bu markanın far fırçası ve açılı allık fırçasını da bulmuştu pazarda bir amcadan yanlış hatırlamıyorsam.Çok memnundu.Ben de onda tanıdım zaten ilk, bu markanın hangi fırçasını görürsen hemen atla demişti, öyle yaptım:)

Everyday Minerals Flat Top Brush:Mineral çılgınlığımı beni azıcık tanıyanlar bile biliyor.:) O çılgınlığa başlarken aldım bunu da.
Bu fırçamı tarif edecek cümle bulmakta zorlanıyorum :P
Gerçekten de bence mineral makyaj için bundan daha kaliteli bir fırça yapılamazdı.Kılları sentetik ve aşırı yoğun .Kıllar arasında zerre kadar boşluk yok, fırçanın düz olan yüzeyine elinizi sürdüğünüzde halıya dokunuyormuş hissi verecek kadar yoğun:) Aşırı yumuşak , yüzü tahriş etmesi imkansız, makyaj yaparken resmen uykum geliyordu bununla. Tombik bir bambu sapı var.Çok rahat tutuluyor
Fiyatı 10 $ , bu fırça için az bile.Mineral fondöten ve pudrayı üzerinde muhteşem tutuyor, tek bir zerre bile havada uçuşmadan doğrudan cildinize iletiliyor :) Mineral fondöten kullananlar bilir, toz fondöteni iyi dağıtmazsanız çok kötü duruyor, o yüzden sık kıllı ve kaliteli bir fırça özellikle mineral makyaj için çok önemli.Kılları kesinlikle dökülme yapmıyor.Yüzümde hassasiyet yaratmayan nadir fırçalardan.Bu aralar mineral makyaja ara verdiğim için normal pudra kullanırken bununla sürdüm onu da pek güzel becerdi.Daha fazla anlatmayacağım bu fırçayı, herkes edinmeli bundan :)

Üstteki kabukilerden ikisi de Avon.Soldaki 2-3 sene önce çıkan versiyonu.Kılları gayet yoğun, sanırım doğal kıl çünkü sert.Mineral fondöten ve allığı güzel uygulasa da sert kıllar yüzümü tahriş ediyor o yüzden nadiren sadece allık için kullanıyorum.O zaman 4 TL gibi bir fiyata almıştım.Gayet iyi.
Sağdaki ise Avon un yeni çıkan mineral makyaj serisinden, bu yaz aldım.O da 4 TL gibi birşeydi.Bu seferkinin çok az farkla kılları daha az, sentetik ama eskiye göre daha yumuşak.Yine de mineral fondöten ve allığı başarılı uyguluyor.Fiyatına göre iyi sayılır.
(Bu iki kabukiyi i.d bare in kabukisiyle karşılaştırırsam, kesinlikle ondan daha iyiler, daha yumuşaklar.Geçen gün eczanede id nin kabukisini sordum, kadın ambalajından çıkarıp bana gösterdi, elime sürdüm ve gerçekten çok sertti kılları.Yüzüme sürmeme imkan yok.)

Bunlar da göz makyajı ve concealer fırçam:

Soldan sağa sırayla:
Avon far fırçası: Bu fırçamı çok seviyorum.3-4 tane var sanırım.Kılları yumuşak, göz farını homojen dağıtıyor.Özellikle gölgeli makyajda çok güzel dağıtmamı sağlıyor.Fiyatı indirimde 2-3 TL falandı.Tekrar tekrar alırım, aldım da zaten:)

E.L.F far fırçası: E.L.F ten ilk siparişimde almıştım.Çok memnunum.Kılları çok yoğun çok yumuşak, farı çok güzel tutuyor.Avon a göre kılların boyu daha kısa.Bu fırçayla tüm göz çevreme toz mineral kapatıcı da uyguluyorum çok başarılı oluyor.Fakat asla gölge yapamıyorum.Neden bilmiyorum ama bununla denediğim gölgeli makyajlarım facia oldu.Bununla baz rengi sürüp, gölgeyi Avon ile yapıyorum.Fiyatı 1,5 £.Tekrar alırım.

E.L.F Concealer Fırçası: Daha önceki yazımda da yazmştım, göz çevresi için çok uygun değil.Noktasal olarak kapatıcıyı güzel uyguluyor.Yumuşak kıllı, küçük bir fırça.Kılları yoğun.Fiyatı 1.5 £.Bir daha almam çünkü zaten 2 tane sipariş etmiştim.Bir 3. ye gerek yok:)

Avon Eyeliner Fırçası: Açılı bir fırça.Kılları sert, eyeliner çok güzel sürülüyor, kuyruk bile yapılıyor :).Açılı şekli sayesinde ince başlayıp kalınlaşan bir çizgi elde edilebiliyor.Bunu da Avon kaldırdığında fırsat kataloğundan 2 TL ye almıştım.Bu fırçadan da 2 adet var elimde.

Bir dahaki sefere E.L.F studio blush brush alacağım.Nasıl oldu gözümden kaçtı bilmiyorum.Ama daha yeni gördüm onu sitede.Çok üzüldüm nasıl farkedemedim diye.Neyse ki E.L.F çok sık free shipping yapıyor.
Bir de çok içimde kalan alamadığım bir fırça daha var o da Everyday Minerals Angle Blush Brush.Bu da Palomacığımda var, çok seviyor o da..Flat top ile aynı kıllara sahip zaten, şekil olarak da çok güzel görünüyor.Hakikaten de kullananlar, mineral allığı tozu dumana katmadan çok güzel sürdüğünü söylüyorlar.Edm yine TR ye gönderime başladığında ilk alacağım şey bu olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder