19 Aralık 2009 Cumartesi

MASKELER


Cilt bakım manyağı biri olarak maskeleri çok seviyorum.Evet maskeler vaadettiklerinin hiçbirini gerçekleştirmiyor genelde ama yine de seviyorum,insana duştan sonra keyif veriyor, tabi böyle şeylerden keyif alabiliyorsanız:)Şu anda elimdeki maskeler bunlar.
Soldan sağa yine:)

The Body Shop Seaweed Ionic Clay Mask:Body shop un karma ciltler için olan serisinden kil maskesi.Rengi tam çamur gibi, kıvamı çok koyu.Cilt için iyi değil biliyorum ama mis gibi kokuyor, burnumu kavanoza daldırasım geliyor:) Bir kere çok koyu bir kıvamı var giderek de koyulaştı, kurumak üzere şu anda kavanozunda.Ama kil maskeleri suyla inceltilerek de kullanılabiliyor.
İkincisi sürünce değil ama yıkarken yüzümde acayip bir yanma hissi yaratıyor, neden çözemedim ama her sürüşümde bu oluyor.Bir kötü yanı da kuruyunca kaskatı heykel kesiliyorum, yüzümden sıcak suyla ovarak zor çıkarıyorum.Canım acıyor resmen.Son kötü yanı da yıkadıktan sonra cildi fazla kurutup geriyor.

Garnier Saf ve Temiz 3 ü Bir Arada: Bu ürünü bilmeyen yoktur herhalde, bas bas bağıran reklamları vardı. Cildi zaten pürüzsüz olan, hayatında siyah nokta nedir muhtemelen bilmeyen bir hatun yüzüne bunu yapıyordu ve erkek arkadaşıyla buluşuyordu sanırım :) Neyse uzaklaştım ben konudan.Maske, peeling ve temizleyici olarak kullanılabiliyor.Hiç sevmem böyle çok işlevli cilt bakım ürünlerini.Bir şeye odaklanmalı bence ürün, ancak öyle başarılı olabilir :P Ben sadece maske olarak denedim birkaç kez sonra da her maskeye yaptığım gibi bir kenara attım:)
Beyaz renkte, yapısı Body Shop kil maskesine göre daha akışkan, içinde peeling yapan granülleri olan, mis gibi salatalık kokan bir maske.Bir de mentollü.Bu yönünü sevmiyorum.İçerikte klasik kil maskelerinde ve problemli ciltler için olan ürünlerde rastladığımız şeyler var, kaolin, salisilik asit, mentol, çinko glukonat, mısır nişastası gibi..Peelingli olması pek hoşuma gitmiyor çünkü sürerken çok nazik sürmem gerekiyor, yüzüm çizilmesin diye:) Ama ince sürülebiliyor ve yıkarken çok fazla zorlamıyor.

Nuxe Aromatik Kil Maskesi: Bu maskenin testerı var elimde.İçinde 3 farklı gül yağı ve içindekilerde sayıp unuttuğum yaklaşık 20 adet bitki yağı var.Portakal mandalina, greyfurt yağları aklımda kalanlar.Onun dışında bir kaç çeşit kil var .İçeriğin neredeyse tamamı yağlardan oluştuğu için maske de kilden çok krem kıvamında.Bu maske bnm gözümde kesinlikle bir kil maskesi değil, aromatik, kremsi birşey işte.Sürüldüğünde şeffaf oluyor zaten, krem sürmüş gibi, cildim emiyor.Yıkamıyorum bile çünkü yıkanacak birşey kalmıyor.Cildi derinlemesine temizlediği falan da hikaye oluyor tabi bu durumda:) Bir tane testerı yaklaşık 4 sefer kullandım, hala da içinde var 1 kullanımlık falan.Bence ne yararı ne zararı olan bir maske.Ama büyük boyunu alacağım bir maske değil.

Dermalogica Medibac Sebum Clearing Masque: Bu da tester.Çok akışkan kıvamda bir kil maskesi.Beyaz renk.İçinde salisilik asit, kaolin ve başka bitki yağları var,bir de mentol.Kesinlikle cildimi yakmadı, kuruyunca heykel gibi olmadım, suyla temas ettiği anda çözülüyor ve çok kolay durulanıyor.En güzel yanı da yıkadıktan sonra cildimde aşırı pürüzsüzlük oluyor ama asla gerilme kuruma olmuyor.Bu maske büyük boyu için paraya kıyabileceğim bir maske gibi görünüyor.Testerı 2 sefer kullandım, 1 kullanmlık daha var içinde sanırım.Kesinlikle tester bulursanız deneyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder