7 Mart 2010 Pazar

Effaclar K Vs Cleanance K








 Evet biliyorum, Pembepeluş postu gibi oldu, hatta tam olarak aynısı oldu



Zaten bu ürünler üzerinde birlikte kafa patlatmıştık, ben de ikisini de kullanan biri olarak yorum yapayım dedim..
Avene Cleanance K yı, bir süre önce kullanmaya başlamıştım, hatta yorumlarını daha sonra yazacağımı söylemiştim..O zaman ciddi sivilceler çıktı cildimde ben de bıraktım, daha sonra tekrar denerim diye, ama ikinci deneyişimde de aynı şey oldu.. Ben de terkettim kendisini.




Pembepeluşun da yazdığı gibi  Avene daha çok AHA içeriyor, La roche ise BHA. Ben effaclar serisine çok tereddütlü yaklaşırım normalde, çünkü cildim hem salisilik asite karşı hassas hem de daha önce Active Matte nemlendiricisini kullandığımda, hiç iyi sonuçlar almamıştım.

Effaclar K yı, eczacımın verdiği testerlar sayesinde denemiş oldum, kendisi bana yaklaşık bir ürün boyu tester vermişti daha önce ama kullanmaya çekinmiştim. Neyse, 3 gündür kullanıyorum.

İzlenimlerim:

1. İkisinin de kokusu aynı, hem de tamamen. O keskin, pis koku hangi maddenin kokusuysa artık!

2. İkisi de sulu kıvamda. Ama Effaclar K çok çabuk emiliyor, mat tutuyor, Cleanance K zor emiliyor, yüzde parlak bir jel tabakası bırakıyor.

3. Effaclar K, beyaz, su kıvamında, Cleanance K, yarı şeffaf, jel kıvamında.

4. Effaclar K 30 ml tüpte, Cleanace 40 ml. Bir de Cleanance çok bereketli, azıcığı bile çok büyük bir alana yayılıyor, 40 ml tüpü çoook uzun süre kullanabilirsiniz

5. Effaclar K, çok kuruttu cildimi. Ama bugün 3 tane yeni sivilce de çıkarmayı ihmal etmedi, kutluyorum kendisini!  Cleanance K kullandığım süre boyunca, yüzümün aynı yerlerinde sivilce çıkmıştı, oralar hassas sanırım:/. Bir kaç gün daha kullanıp, işe yarayıp yaramadığına bakacağım, belki cildimin ilk tepkileridir.

Tek dileğim işe yaraması. Cildim çok hassas olduğu için hem iyi eksfoliasyon sağlayan hem de hassasiyet yaratmayan bir soyucu ürün halen bulamadım, hepsi mutlaka hassasiyet yaratıyor.

Bu aralar, çok fena Effaclar Duo yu merak etmekteyim, içinde niacinamide ve salisilik asit var. Niacinamide akne tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar veren bir madde (B3 vitamini oluyor kendisi yanlışsam düzeltin)
İltihaplanmayı önlüyor, kızarıklık azaltıyor, cildin güneşe karşı savunmasını  kuvvetlendiriyor- güneşten koruyor demiyorum-, özellikle de leke oluşumunu önlüyor.

Aranızda bu ürünleri kullanan varsa yorumlarını bekliyorum :)

3 yorum:

  1. bende arkadaşımın tavsiyesiyle geçen hafta başladım eskiden sivilcelerim daha kocaman çıkıodu ama şuan daha küçük durumdular yinede çıkması acı verici bi durum:/ arkadaşım ilk günlerde olur dedi cilt iltihabını kusuyormuş ama bilmiorum yanaklarımı temizledi alnımda halen var işin ilginç kısmı çenemde hiç çıkmazdı ordada çıkmaya başladı anlamadım bi türlü:/
    ve bu sabah kalktığımda cildimin pötür pötür olduğunu farkettim soyuluyo derim gerçekten çok merak ediyorum sonu nereye çıkacak çünkü daha fazla sabrım kalmadı!

    YanıtlaSil
  2. Selam Arkadaşlar Cleanance K hakkında tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. İlk olarak akşam yatmadan önce avenenin temizle jeli ile yüzümü temizledikten sonra 3 -4 dakika bekleyip cleanance K yı tüm cildime yayıyorum.6- 7 ay önce accutane tedavisini bitirmiştim ve cildimde az çukurlu izler kalmıştı.Fakat cleanance K yı düzenli olarak kullanınca bu çukurları doldurmaya başladı ve izleri yok ettirmeye başladı AMA , gereksiz yere tüm cildime sürdüğüm için yüzümdeki sivilcelerde artış oldu. Bu yüzden sadece lokal olarak kullanacağım artık ama Effaclar duo ya da geçebilirim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar

    Effaclar K Vs Cleanance K ürünlerini ve Avene&La Roche Posay marka ürünleri İstanbul Şişli'de eczane sitesi olan www.eczanemizburada.com'dan % 25 indirimli olarak satın alabilir ve uzmana danışabilirsiniz.

    Dr Adnan AYDOĞDU ve eczanemizburada.com

    YanıtlaSil