20 Mart 2010 Cumartesi

E.L.F Siparişi

Sonunda muradıma erdim ve E.L.F ten, free shipping kodu ile sipariş verdim. Bugün tesadüfen içime doğdu, acaba free shipping var mıdır diye, varmış, çok sevindim.

Bu gece İngiltere saatiyle gece yarısı sona eriyor kampanya. Hemen sipariş vermek isteyenler için kod                  " OMGLOL34EU ". Unutmayın, Europe seçeneğini seçiyorsunuz!

Aldıklarım:

- Nourishing Cuticle Pen: Bunu işyerinde, stresten tırnak etlerimi koparmama engel olmak için aldım. Ellerim, özellikle de tırnak etlerim aşırı kuru, resmen kabuk gibi tırnak çevrem. O kadar çok kuruyor ki, katman katman kalkıyor, çok iğrenç değil mi? Ne kadar krem sürersem süreyim, onlar kuruyor ve benim stres anımda ilk başvurduğum yer kendileri. Hemen tek hamleyle tırnak etleri kopartılır, kanatılır...Sonra kırmız tırnak etleri ile gezilir.
( Geçen ay İngiltere'den gelen müşterim beni o kadar strese sokmuştu ki, kadının yanında başparmağımın etini koparıp, onu dehşete sürüklemiştim. Tepkisi " Oh my godddd!! " oldu.. Nasıl gördü masanın altından bilmiyorum!)

İşte, bu ürünü masamın üstünde tutup, aklıma geldikçe süreceğim, belki engellerim kendimi. Çok süper sonuçlar beklemiyorum nemlendirme adına.

 - Blush&Bronzer Compact: Bu ürünü Paloma'cığım çok seviyordu, ne zamandır tavsiye ediyordu. Hiç allığım yoktu, iyi oldu :P

 - Pressed Powder: Islak ve kuru kullanılıyormuş, ıslak kullanım kısmı ilgimi çekti, içeriği de fena değildi. Porcelain rengini aldım zira kendisi en açık tondu. Umarım memnun kalırım. Pudra ve fondötenleri ıslak kullanmayı seviyorum, kalıcığılı ve kapatıcılığı birkaç kat artıyor.

 - Powder Brush: EDM nin flat top brush ına rakip gördüğüm fırçadır biliyorsunuz kendisi. Flat top un yeri ayrı ama, bu da en az onun kadar başarılı. Kuzenim çok beğenmişti, onun için aldım..

1 yorum:

  1. Geçenlerde ben de derste sinirlene sinirlene küp gibi olmuşum, tenefüste bir ittirdim bu kalemle o etleri (zaten fazlasıyla hassas) hemen kanamaya başladı... Yani özetle sen bu kaleme de dikkat et çünkü özellikle yan tarafları sert ve o da senin kadar vahşet yaratabiliyor:)

    YanıtlaSil