30 Mart 2010 Salı

Yine E.L.F!

20 Martta verdiğim E.L.F siparişlerim gelmeden, 24 Mart ta tekrar verdim. 20 Martta verdiklerim, 25 Martta elimdeydi!
24 Martta verdiklerim de bugün geldi. Öylesine mesudum ki:P

Her siparişimde, biraz daha büyüleniyorum, biraz daha e.l.f çi oluyorum sanırsam:P

Sırasıyla tanıtacağım gelenleri, lakin çok uykum var yarıda kesebilirim postu.

1. Studio Pressed Powder: Yapısı, ambalajı, inceliği herşeyi harika! Tek harika olmayan yanı neresi tahmin edin bakalım, hiç de zor değil! Tabi ki koyu geldi bana ! En açık rengi aldım hala daha koyu, hem de az buz değil, baya kahverengi oldum sürünce. Ağlamak istiyorum sevgili okuyucu! İngilizler beyaz tenli değil miydi yahu? Hiç bir gerçek anlamda beyaz tenli İngiliz in bunu sürebileceğini sanmıyorum elf, bizi bilmiosun da kendi insanını da mı tanımıosun!



Dediğim gibi yapısı çok güzel, çok ince ve sürüldüğünde ipek gibi yapıyor. Beklediğimden çok kaliteli. Alt tarafında süngerini koymak için bölüm var, kapağında da aynası. En güzel özelliği de ıslak ve kuru kullanılabilmesi.
Beni asıl şaşırtan şey, kapağını açtığımda ilk tepkim " aaa rengi çok güzel, tam bana göreymiş" oldu ama tenimde şaşırtıcı biçimde koyu durdu. Hala inanamıyorum. Çok mutsuzum çok :(:(



2. Blush and Bronzing Compact: Bu ürüne bayıldım.
Pembe ya da şeftalimsi pembe diyebileceğimiz bölümün rengi çok tatlı, her tene gider. Bronz olan bölüm ise benim için fazla koyu, fırçanın ucuyle dokundurdum ama leke gibi durdu yanağımda. Pembe tarafını kullanacağım. Her iki tarafı  da altın rengi ışıltılı bu arada. Kapağında aynası var. Diğer studio serisi allıklar gibi taş gibi değil, gayet yumuşak ve rengini kolay veriyor.







3. Nourishing Cuticle Pen:  Bu ürünün ucu bildiğimiz boardmarker lar gibi. Tahta kalemi diye dalga geçtim hatta:P Ucu oldukça sert, tırnak etlerine nazik davranılmalı . Mucizevi bir nemlendirme sağlamıyor ama bu aralar iş yerinde güzel oyalanıyorum bununla. Bitince bir daha alırım sanırım:/


Haftasonu da 24 Mart siparişlerimi yazarım, zira çok uykum geldi, gözlerim kapanmakta. Onları yarın deneyip, daha bir heyecanla anlatırım.
 ( böyle de dan diye bitirilir yazı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder