7 Mart 2010 Pazar

HALA YAŞIYORUM

Yine çok uzun bir ara verdim bloguma yazmaya, ama yine hep aklımda :(

Bu arada erkek arkadaşımın annesi iyi, kötü birşey çıkmadı ama yine kontrole gidecek. Bu yüzden mutluyum
Ben yine çok çalışıyorum, çok yoruluyorum.. Resmen biznisvümın oldum ya :/

Geçen hafta diyete başlar gibi oldum, normalde yediğim çikolata bisküvinin onda birini yemedim. Ama yarın kendimi öldüresiye spora ve diyete adıyorum, kimse beni tutamaz. ( Bugün yıkanmış kotumun içine giremediğimi farkettim, ya kotları yıkamayıp pis dolaşacak ya da zayıflayacağım, ikincisi daha mantıklı!)

Bugün ne zamandır merak ettiğim Flormar süper matte ojelere bakma fırsatım oldu, ay ne pis renkler öyle, beni öldürseniz sürmem, acayip kahveler, soluk bordolar falan, çok mu düşündü acaba o renkleri dedim kendi kendime, sonra kaçamak bir hareketle, tırnağıma sürdüm denemek için:) Hiç de mat falan değil, kuruduğunda bildiğimiz 40 senelik oje görünümündeydi. Bir blogda, çok güzel renklerinin olduğunu okumuştum ancak bugün  girdiğim 3 parfümeride de aynı renkler vardı ve tek kelimeyle berbattı!

Sonra, yine kaç haftadır yanıp tutuştuğum fimo hamurlarını alıyım dedim, girdim kırtasiyenin birine. 5 lira demez mi tanesine..3,5 - 4 lira bekliyordum ama 5 lira çok geldi açıkçası.. En az 5-6 renk almam gerekiyor, bu da çok pahalıya patlayacaktı, ya da benim mi alasım gelmedi bilmiyorum.. Yine de vazgeçmiş değilim, araştırmalarım devam edecek :)

İtiraf ediyorum, 8 Mart kadınlar gününü, belki kozmetikte indirim olur diye bekledim, yoksa zerre kadar umrumda değil. Kesinlikle anlamı olmayan sevgililer günü, babalar günü , anneler günü gibi saçma sapan bir gün benim için. Yılın 364 günü kimsenin umurunda değiliz ki, 1 günü olsak ne olur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder