9 Eylül 2010 Perşembe

ÇALIŞANA BAYRAM AYRI GÜZEL

Ailece öyle ramazan, bayram telaşı yoktur bizde. Gayet rahatızdır. Bizim için bayram demek Fethiye, Bodrum, Marmaris fellik fellik gezmek demektir.. Eskiden bayramdan 2 ay önce yapardık planları, otel rezervasyonlarını.


Şimdi ise, ben yoğun çalıştığım için bayramlarda tek istediğim şey uyumak, kalkıp kahvaltı etmek, sonra uzanmak, akşamüstü uykuya dalmak, akşam da uyanıp gezip tozmak :) Evet çok basit oldu, farkındayım.. Ne yapıyım yaa. Arabaya bin, bilmem kaç saat yol git, otele git, süslen püslen yemeğe in, birkaç gün sonra dönüş yolu çek.. Üff çok yorucu geliyor.


Neyse, ben dün çok kötü hasta oldum. Batı Nil ateşi oldum sanırım :P Ama zamanlama süper, dün yarım gün çalıştım, eve geldim 1 saat sonra ateşler içindeyim. Sabah hiçbirşeyim yoktu! Nasıl olur anlamıyorum.


Bugün odamı toparlaıdm, makyaj çekmecelerimde köklü temizlikler yaptım. Birkaç parça ürün var, kimisi hiç açılmamış , kimisi açılıp bir kez denediğim..Belki blogumda onları aldığım fiyattan daha  düşüğe satışa koyabilirim. Evde durup bozulmalarını istemiyorum. Hepsi yeni, en fazla 4-5 ay öncesinde aldığım ürünler. Neyse, bir ara fotoğraflarını çekersem üşenmeyip, bir satış postu hazırlayabilirim.

Bu arada, ben spora başladım. Hergün popo sallayıp, elma topluyorum.. Çok zevkli. Tabi ki sadece popo sallamaktan ibaret değil :)


Neyse bu tatil bir gloss ruj potu hazırlamak istiyorum, umarım kısmet olur.. Sıcaklar hafiflemesine rağmen tam olarak kendime gelmiş değilim..Yavaş yavaş diriliyorum ama


Bu arada bol bol bayram çikolatası yiyorum, çok güzel !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder