6 Eylül 2010 Pazartesi

LIZ CLAIBORNE- CURVE SOUL EDP

Parfüm delisi biri olarak, ne zamandır parfüm postu yapmak istiyorum..Tembelliğimden  yapamıyorum.  :)








Neyse birer birer gelecek parfüm postları..

Geçen hafta aldım bu ciciyi Strayberry den. Liz Claiborne- Curve Soul edp, 100 ml

Tanıtımında, lotus, kaktüs, bambu, musk, armut notalarının yer aldığı yazıyor. Benim izlenimlerim şöyle;
İlk sıkıldığında bol bol lotus, bambu kokusu alıyorum gerçekten. İlk anda Noa Fleur u andırıyor bana, ama çok kısa sürüyor bu his.Sonra armut ve başka meyvelerin kokusu baskınlaşıyor. 15 dakika içinde bir anda DKNY Be Delicious olup çıkıveriyor :)

Edp olduğu için çok kalıcı, meyveli kokuları seven biri olarak bunu da sevdim. Özellikle yaz için ideal. 
Koku çok özel bir koku değil, birilerinin hafızasında yer etmek, özel zamanları ölümsüz kılmak gibi hayaller kurmayın bu parfümle. Çok hoppidi hoppidi, yum yum bir parfüm bu ( nasıl anlattım, hemen kokusu burnunuza geldi eminim :P). Yazın hafif olsun, üstüme arılar konsun, bol bol sıkınayım, kalıcı da olsun ama fiyatı da uygun olsun derseniz alın.


Karton kutusunun üzeri kabartmalı desenlerle kaplı, oldukça hoş .Şişe ise fazla basit, özellikle üzerindeki kalp şeklindeki stickerıyla daha da basit. Yani o sticker çıktığı zaman, o şişenin hangi parfüme ait olduğunu anlayamacaksınız, şişe tasarımcıyı hatırlatmayacak size. Parfüm şişelerini çok seven biri olarak, çok fazla basit buldum sticker fikrini.

Normal fiyatını bilmiyorum ama Strawberryden, 100 ml  sıpeşıl pörçıs 21 tl ye aldım Bu arada aynı parfümün erkek için olanı da aynı boy ve aynı fiyat, ilgilenenlere duyurulur!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder