6 Eylül 2010 Pazartesi

THE BODY SHOP- ALL IN ONE FOUNDATION

Bayıldım kendilerine.. Body Shop 2 al 1öde ( ya da benim salak deyişimle 1 al 2 öde ) kampanyasından yine karlı bir alışverişle yararlandım.


Efendim, ben bu ürünün 02 nosunu aldım ki Türkiyedeki en açık tonu bu. Yurtdışında bir de 01 i var ama yakınmış duyduğuma göre tonları.


Tenime cuk diye uydu rengi, ne bembeyaz ne koyu durdu. Benim aldığım sarı tonlu, bir de 03 vardı ki hemen hemen aynı açıklıkta pembe tonlu- hiç hazetmem pembe tonlu ten ürünlerinden, ezberlemişsinizdir artık!


Neyse efendim, pudra bu nasılsa çabuk biter diye 2 sini de bu üründen aldım. Fiyatı 34 tl, tanesi 17 liraya gelmiş oldu ki başka bir sevinç nedenidir bu benim için. Ekönömi yapıyoruz.. 












Asıl konuya gelelim, ürünün açıklaması şöyle, ikisi bir arada makyaj bazı. Ama saçma yani,  bunun üstüne ayrı bir fondöten pudra sürülmez bence, gereksiz. Kuru kullanınca pudra, ıslak kullanınca fondöten kadar kapatıcı oluyor-muş. Islak denemedim ancak kuru hali bile oldukça kapatıcı.Kısaca şöyle diyebiliriz normal bir pudradan kapatıcı ancak fondöten kadar kapatıcı değil, yeterince açıklayabildim mi :)


Bugün işe giderken sürdüm, hava oldukça sıcak olmasına rağmen, yüzüm normalde parladığının 10da biri parlamadı!( kesinlikle kuruluk, pullanma falan da yapmadı)
 Kalbimi kazandı çok fena bu ürün. Şeytan diyor git stok yap, 2 tane daha al, nasılsa biteceeeeekk. Diğer yanım bitene kadar 2 al 1 öde olur bir daha diyor :)


Şiddetle tavsiye edebileceğim ve tekrar alacağım bir ürün. Bu arada ambalajı da şık ve kullanışlı!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder