18 Eylül 2010 Cumartesi

EFFACLAR DUO KULLANANLAR?

Uzun süredir Effaclar Duo yu merak etmekteyim. Bugün az kalsın alıyordum ancak testerı yoktu ve denemeden almak istemedim.. Yeni denebilecek bir ürün olduğu için pek fazla yorumu yok internette, mua da birkaç yorum bulabildim bir de birkaç yabancı blogda. Genel olarak herkes övmüş, hiç kötü yorum yoktu..


Siz kullandınız mı? Hadi bana iyilik yapın da yorum bırakın eğer kullandıysanız:)
Cildim bugünlerde yine stresten perperişan, sivilceler aile kurup, çoluk çocuğa karışıyorlar yüzümde... 

1 yorum:

  1. merhaba ben kullandım gerçekten çok etklili olmasına rağmen tahriş yapmıo cildinizde. izlerin görünümünü azaltıyo ve gözenekleri asla tıkamıo akneye eğilimli bir cildnz varsa ama aynı zamanda da hassassa kullanablrsnz rahatlşıkla

    YanıtlaSil