27 Ocak 2011 Perşembe

DERMALOGICA- Special Cleansing Gel



Bu temizleme jelini ne zamandır merak ediyordum. Bir kere, ismi çok iddialı. İkincisi de çok çok fazla hayranı var.

Bende de bir testerı vardı, eczacım vermişti. Bu aralar, effaclar temizleme jelim bitemeye yüz tuttuğundan, yüzümü fazla kurutmaya başladığından ve tabii ki yeni ürünler deneme arzusuyla yanıp tutuştuğumdan, bu testera bir el attım. Deneyeyim de beğenirsem, bunu alırım diye.

İki gündür kullanıyorum, izlenimlerim:

Okuduğum yorumların neredeyse tamamı doğruymuş. Ürünün çok azı bile çok güzel köpürüyor.

Çok çabuk durulanıyor, yüzünüzde kaygan bir gliserin tabakası bırakmıyor.
Bitkisel- ilacımsı bir kokusu var, içeriğinde yazdığına göre, içindeki bitkisel özlerden kaynaklı bir koku bu, ayrıca parfüm kullanılmamış.

Cildi aşırı kurutmadan güzel temizliyor. Yine de kuru ciltler için değil bence. Jelin iddiası her cilt tipine iddia etmek olsa da, karma ve yağlı ciltler için gibi geldi bana daha çok.

İçeriğinde maalesef, 2. madde yine SLS , daha sonra, sabun otu, lavanta ve bir kaç bitki özü daha var.

Bu jeli Paloma'cım da kullanıyor ve çok memnun, bir kaç şişe bitirdi sanırım.

Testerı bitene kadar kullanıp, beğenirsem, 250 ml boyunu almayı düşünüyorum.

Kullananların yorumlarını bekliyorum :)

Not: Keşke içinde SLS olmasaymış. Uzun arayışlarım sonunda, beğendiğim bir SLS siz diş  macunu buldum ama sanırım SLS içermeyen, cildime uygun bir temizleyici arayışım daha çoook sürecek..

5 yorum:

  1. http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Cleanser-Sensitive-Skin-Non-Soap-16-fl-oz-473-ml/13314?at=0
    Bu ürünü tavsiye edebilirim. Sadece SLS değil, diğer pek çok zararlı kimyasalı ve gözenek tıkayıcı maddeyi de içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemesi de en büyük artısı. Ayrıca boyutuna göre fiyatı da çok uygun. Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba Günce, şimdi iherb'den söylediğin ürüne baktım, fiyatı karşısında şaşırmış kalmış durumdayım resmen. 5 dolar bile değil ve çok iyi puan almış ürün. İçeriği de hoş gözüküyor, denemekte fayda var bence de :) Beğenmezsem duşta vücuduma kullanırım en kötü ihtimal, bir de 473 ml, yaa 1 sene gider o bana :) ama UPS ve DHL i kaldırmışlar şu anda, sadece airmail ile gönderim yapabiliyorlarmış türkiye'ye. kaybolur mu ki acaba :Z

    YanıtlaSil
  3. Fiyat gerçekten inanılmaz:) Ayrıca oldukça yumuşak bir temizleyici ve cildi kurutmuyor. Ben en son iHerb'den sipariş verdiğimde DHL'le gönderim yapıyorlardı ve kargo yaklaşık 18 dolar tutmuştu. Tabi en başından sonuna takip edilebilmesi, bir de 3 günde ulaşması harikaydı! Şimdi sanırım bizim gümrükteki yeni bir düzenleme yüzünden DHL ve UPS'le gönderim yapamıyorlarmış dediğin gibi. Tek iyi tarafı kargo ücretinin oldukça düşük olması bu standart gönderimde. Çok önceden de bu seçenekle gönderim yapıyorlardı ve ben 1-2 sefer bu şekilde sipariş vermiştim; her hangi bir sorun olmadan elime ulaşmıştı. Umarım şimdi de aynı şekilde problem yaşamayız çünkü iHerb benim neredeyse bütün kozmetik ürünlerimi aldığım tek yer diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  4. Blogumda yorumunu biraz geç yayınladım kusura bakma ve cevabım da aşağıdaki gibi oldu. Buraya da aynen aktarıyorum:
    Merhaba bubble. İlk siparişin hayırlı olsun:) Ben daha önce, iherb'den takipsiz kargo ile sipariş verdim ve hiç bir problem yaşamadım. Tabi diğer seçeneklere göre biraz daha geç ulaşıyor. Kendileri de takipsiz kargo yanına "çok güvenilir ama takip edilemiyor" diye özellikle belirtmişler. Umarım sen de hiç bir sorun yaşamazsın. Temizleyici gerçekten fiyatına göre çok iyi. Cocoa butter stick'ten ben de almıştım daha önce. Harika bir kokusu var! Siparişlerin ulaşınca beni de haberdar edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Günce, siparişlerim 1,5 haftada geldi.
    Temizleyiciyi 1 hafta kullanabildim ancak maalesef beğenmedim :( İçeriği güzel ama kullanım konforu yok :) Gliserinli olduğundan ciltte kalyormuş hissi veriyor, durulanmıyor iki saat, bir de çok kuruttu cildimi, kokusu da arap sabunu gibi geldi sanki bana :) Ama üzülmedim, yani 4 dolar sonuçta, vücuduma falan kullanırım. Ha bir de, kötü birşey yapmadı cildime, onu da belirteyim, sivilve falan olmadı yani, sadece kuruluk..
    Bu arada ikinci siparişim de yolda :) Onu da bugünlerde bekliyorum dört gözle :)

    YanıtlaSil