17 Ocak 2011 Pazartesi

GÜNEŞ KORUYUCU SORUNSALI- DEVAM



Avene- Very High Protection Emulsion SPF 50+:

İlk güneş kremimdir kendisi. Dermokozmetiğin hayatıma hızlı girişiyle, bu krem de girdi fakat girmesiyle çıkması bir oldu. Üzerinde oil free yazar, hafif, kolay emilen yazar ancak yazılanla gerçeğin hiç alakası yoktur. Aslında çok yağlıdır o, yüzünüzde dağıtamazsınız, emilmez, parıl parıl kalır. Yazın o sıcakta daha da erir yüzünüzde, hele makyaj yapmaya kalktınız mı yandınız..

Neyse çok kötüledim kremi ama iyi yönleri de var.
Bence piyasadaki en iyi koruyan kremlerden biridir kendisi. İçeriğinde yüksek oranda termal su bulunduğu için iritasyonu yatıştırdığı yazar ki bu sonuna kadar doğru, bazen cildim çok kuruduğunda, nemlendirici olarak bile sürmüşlüğüm vardır . 

 Eğer cildim kuru olsaydı, kesinlikle değiştirmeyeceğim, hayatım boyunca gözüm kapalı kullanabileceğim bir krem olurdu. Ay çok duygusallaştım, farkındayım ama itiraf ediyorum, bu krem benim içimde kaldı. Hala annem, anneannem bunu kullanıyor ve çok memnunlar. 

Cildine ağır gelmeyeceklere kesinlikle tavsiye ederim.Bunu kullandığım süre boyunca, lekelenme problemi hiç yaşamadım..






Avene Cleanance Soliare- Very High Protection SPF 40: İşte bu ürünün çıkarılma amacını gerçekten hiç ama hiç anlamadım. Sözüm ona, kendisi yağlı ve akneli ciltler için, yağsız, çabuk emilen bir güneş koruyucu. Sebum salgısını düzenleyen Kabak özü mü ne içeriyormuş. Yukarıdaki kremin tıpkısının aynısı, aynı onun gibi parlak, yağlı, emilmeyen birşey. Kokusu da aynı, içeriği de genel olarak aynı, belki birkaç farklılık vardır.
Bu kremi de testerı olmadığı için çok büyük umutlarla almıştım fakat hayal kırıklığı oldu benim için


                              
                           Koruması ve nemlendirmesine lafım yok, onlar gayet iyiler :)






1 yorum:

  1. Bende kullandum bu kremi,dediğiniz gibi yağlı bir krem.Karma cildim olduğu için cildime ağır geldi.Bitince yenisini almadım.Şu an body shop c vitaminli nemlendiricisini kullanıyorum.Ne kadar iyi bilmiyorum ama en azından hafif bir krem.

    YanıtlaSil