23 Ocak 2011 Pazar

MD FORMULATIONS - SUN PROTECTOR COLOR SPF30- Light Tint


Güneş koruyucu kremleri tanıtmaya, kaldığım yerden devam ediyorum. İki gündür çok hastayım, bloguma birşeyler gireyim diyorum ama gözümü zor açtım vallahi..

Bu ürünü yeni aldım denebilir. Aslında Peter Thomas Roth ile aynı anda aldım ama pek kullanmadım.

Ürün, renkli nemlendirici  ve 30 faktörlü. 3 farklı renkte piyasaya sürülmüş gördüğüm kadarıyla, light, medium ve dark olarak..
Bendeki light yani en açık rengi.

Ürünün cildi nemlendirme ve dış etkenlere karşı koruma iddiası var.
Yapısı, hafif, yağsız ve çabuk emilen cinsten. Aşırı yağlı ciltler hariç, karma ciltlerin kaldırabileceği bir kıvamda.

Renkli nemlendirici olmasına rağmen, maalesef cilt tonunu dengeleme gibi bir etki yaratmadı bende. Ya da ben çok fazla şey bekledim ondan, bilemiyorum. Emildikten sonra, yüzünüzde parlaklık bırakıyor, bu yüzde pudra kullanmak şart üstüne. 

Cildim yağlıya dönük olduğu halde, bende aşırı yağlanma gibi bir prolem yaratmadı.
Ancak kullanamıyorum maalesef kendisini!!! Neden tahmin edin bakalım? Tabi ki, ten rengime uymadığı için!!

Resmen bronzer sürmüş gibi oluyorum sürünce. Kızarıklıkları kapatmıyor, cilt tonumu dengelemiyor ancak resmen yüzümden 2 ton falan koyu.Belki de cilt rengime uysa, beğenirdim yarattığı görüntüyü.

Çok açık tenliler hariç, bence hemen hemen herkesin kullanabileceği bir krem, gerek yapısı gerek de renkleri itibariyle. Çok açık tenliyseniz ve hafif bronz bir görünüm isterseniz, zaten hiç düşünmeyin, alın derim. Ama benim gerçekten, boynumdan 1 ton koyu bir surat göremeye tahammülüm yok :)




Ürün gramajı çok iyi, 75 ml. Normal güneş kremlerinin 1,5 katı oluyor yani. Fiyatı Türkiyede  80 TL civarı birşey sanırım, ama çilekte bunun yarı fiyatı, çok çok ucuz yani.

Bu ürün ilk MD Formulations ürünüm ve genel olarak beğendim, tek kötü yanı söylediğim gibi renginin bana olmaması.

Güneş koruması açısından da hem fiziksel hem kimyasal filtreler kullanılmış. Zaten içerik, yapı, koku, verdiği görüntü, kısacası herşeyiyle Hamilton Everday Face SPF30 ile birebir aynı. İlk elime aldığımda da böyle hissettim.  (Hamilton ile ilgili bir yazı da gelecek)







Resimler güzel çıkmadı ama hastayım ve bunu bile çok zor çektim, idare ediverin :) Resim bulanık olsa da, kremin rengini gerçekten böyle. Bilgilerinize :)





1 yorum: