9 Ocak 2010 Cumartesi

ARTIK YENİ BİR İŞİM VAR :)

Evet oldu, ikinci görüşmem de çok güzel geçti.Geri aradılar.Yeni işime başlıyorum haftaya.
Çok mutluyum aslında.

Ama çok da kaygılıyım ya :( Nedeni bu işin iyi olmaması değil, işin çok iyi olması.Yapamayacakmışım gibi geliyor, kendimi küçümsüyorum .Daha doğrusu çok güvenemiyorum.Çok yoğun olacak , çok yorulacağım, ama önümü açacak, çok iyi tecrübeler edinebileceğim bir yer.Ama çok korkuyorum işte.Şimdiden strese girdim.

Oradan kurtulduğuma seviniyorum, burda ne yapacağım nasıl başaracağım diye korkuyorum.
Saçmalıyorum sanırım.

Çok mutluyum :)

6 yorum:

  1. hayırlı olsun canım cok sevindim senin adına:)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı uğurlu olsun bubble'cım, çok sevindim yeni işe girmene. diğerinden memnun değildin ya tam zamanında geldi bu yeni iş :) ben bu işin de üstesinden geleceğine eminim canım, başarılar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. marjo' cum , papatyanınguncesi
    çok teşekkrler kızlar.umarım üstesinden gelirim :S

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim insanın sevmediği bir işte çalışması ne kadar kötüdür biliyorum çünkü ben de bir ara nefret ettiğim bir işi yapıyordum ve hayatım resmen kabusa dönmüştü

    YanıtlaSil