12 Ocak 2010 Salı

BEN BUGÜN...








Ben bugün ;
  • İşinden istifa etmenin ve 18 Ocakta yeni bir işe başlayacak olmanın verdiği rahatlıkla, sabah yatak keyfi yaptım, uyandığım halde döndüm durdum saatlerce.
  • Bu keyif sırasında yeni iş yerimin İnsan Kaynakları ndan aradılar , gerekli belgeleri mailinize atıyoruz gelirken getirirsiniz diye.
  • Okula gittim, haziranda mezun olduğum ve işe bile girdiğim halde, hala çıkışını almamış sorumsuz bir öğrenci olarak ilişik kesme işlemleriyle uğraştım.Yeni iş yerim diploma istedi ama diplomalar gelmemiş henüz ben de geçici mezuniyet belgesi aldım (Eski iş yerim sormadı bile bunu, ne kadar başıboşlarmış!!)
  • Giderken topuklu çizme giyme hatasını yaptım.İlişik kesme belgesindeki saçma sapan imzalar bölümünü, kampüsün değişik köşelerine dağılmış idari birimlerine giderek, tek tek imzalatarak doldurdum.Canım çıktı! Ayaklarım su topladı :(
  • Okulda 525 e bindim :) Çok özlemişim o tıklım tıklım her yerinden kol bacak fışkıran ve hep yana yatık giden otobüsü.Ama bugün ben denk gelmedim o kadar kalabalık haline.Okulumun ormanlık bahçesine uzun uzun baktım , gülümsedim , derin bir oofff çektim .:)(Evet bunu yaptım sanırım yaşlanıyorum) Bahçemizde herşey aynıydı, havuzumuz yine boştu ve yine o pufidik kediler havuzda sıralanmış yatıyorlardı.Çok sevdiğim bir hocamı gördüm, sarıldım, öptüm.O bana dert yandı bıktım bu okuldan diye, ben ona dert yandım okulu özledim diye.
  • Akşamüstü yine uyudum.Tatil = Uyumak tarzı bir insan değilim ama yine de tatilde beni en çok dinlendiren şey uyumak.Evet ben uykucuyum :)
  • Sevgilimle tartıştım ama ona çook kızdığım halde, hastayım, grip oldum  diyerek bana naz yapmasına yenik düştüm yine, kıyamadım.Otomatik barışma oldu tabii.
  • Şu anda canım acayip çikolata istiyor ama yok evde! Dışarı çıkmak da zor geliyor.Offff krizzzzz. :S:S
  • Evde yaşama moduna girdim, bu rahatlık uzun sürmeyecek, birkaç gün sonra işe başlayacağım hem de hiç alışık olmadığım yoğunlukta bir tempoyla.Ama ben artık sürekli evde olacakmışım gibi, aman yün alayım örgü öreyim, takı da yapayım, dikiş de dikeyim, ne zamandır aklımda olan şeyleri yapayım bari modundayım..Çok tehlikeli bir his bu çünkü alıştın mı çıkılmıyor içinden o rahatlığın.
  • Yarın sabahın köründe Bostanlı pazarına gideceğim için çoook mutluyum.6 aydır çalışan biri olarak, hayatımda ilk kez pazara gitmeye bu kadar uzun bir ara verdim.Eskiden her çarşamba giderdim ne güzel :)
  • Yarın diyete başlıyorum, bugün pazartesi diye başlamadım :) Bol bol gevrek boyoz yedim::D   Yarından itibaren hedefim5 kilo. Bana destek olun :/
    • Bloguma hergün bir yazı koymak istiyorum, neredeyse hergün de koyuyorum sanırım :)Çok sevdim ben bu blog işini , keşke daha önce başlasaymışım :)

           Sizce kıvıracak mıyım bu işi :)

    5 yorum:

    1. Kıvırırsın kıvırırsın niye yapamayasın ki? Sadece işe girdiğinde kısa bir dönem sallanabilirsin belki ama biz seni daha uzun zaman okuruz;)

      Diploma için bizi de çok süründürmüşlerdi, son bir kazık atalım diye düşünüyorlar galiba:)

      YanıtlaSil
    2. Canım Ben seni merak ediyorum ismini öğrenmem mümkün mü özelden:) cok yakıın bir arkadasımın arkadası olduguna eminim :))
      O da 2009 Ege tekstil müh.mezunu ismi Aygen desem hemen anlarsın:)))

      YanıtlaSil
    3. yazılarını merakla takip ediyorum tabiki kıvırırsın :)

      YanıtlaSil
    4. Ben de ege mezunuyum 525i görünce benim de anılarım canlandı :) Emin ol sürekli evde olunca aynı keyfi vermiyor zaten, çalışmak yorucu olsa da güzel bişi bence. Ben de bi iş bulsam artık :/

      YanıtlaSil
    5. Aslı, diplomada ne kadar kazık yiyeceğim bilmiyorum ama geçici mezuniyet belgsi için 50 TL verdim! İçime oturdu :/
      Esraca , Aygeni tanıyorum canım, yakın arkadaşım değil ama severim tanıdığım kadarıyla:)
      Zeynep teşekkür ederim canım, hihi çok sevindiriyor böyle yorumlar beni.:)
      Aphraell, darısı başına cnm umarım en kısa zamanda sen de istediğin gibi bir iş bulursun.Çalışmak için beni gaza getiren tek şey, ekonomik olarak özgürlüğünü eline almış olmanın verdiği zevk.Annem bunu bir kere tadınca, hiç bırakamzsın demişti, gerçekten de öyleymi.Çalışmak zor, yorucu, sıkıcı çoğu zaman ama maaşını alınca unutuyorsun sanki :D

      YanıtlaSil