19 Ocak 2010 Salı

DDF DAILY MATTE SPF 15




Strawberry nin yılbaşında yaptığı çılgın indirimden aldım bunu.Türkiyede fiyatı 110 TL ve ben çilekten sadece 22 TL ye aldım, şaka gibi değil mi :) Ne zamandır denemek istediğim bir üründü ve görünce düşünmeden atladım :)

İlk kez bu kadar düşük faktörlü bir krem kullanacağım için kendimi  çıplak gibi hissettim birkaç gün :() Şaka bir yana, kış olduğu için cesaret edip aldım 15 spf lik bir kremi ama Nisandan itibaren dönerim yine 40 faktörlerime.

  • Öncelikle ambalajı güzel, pompalı bir şişede.Nette hep pompasının tıkandığını okudum , hemen hemen herkes aynı şeyi yazmıştı hem Itsbeauty de hem de Makeupalley de.Ben kullanmaya başlayalı 2 hafta olacak sanırım henüz öyle bir sorun yaşamadım.
  • Krem parfümsüz, bu yönü çok hoşuma gitti.
  • Koyu kıvamlı ama yağlı olmayan bir krem, sanki silikon gibi bir yapısı var.Az bir miktarı bile büyük bir alana yayılabiliyor. Ay nasıl bir tarif bu :()
  • Kolay emiliyor, diğer güneş kremlerinin verdiği ağırlık hissi yok.Emilince matlaşıyor ama şunu da söylemeliyim özellikle yağ salgılamasını önleyici bir özelliği yok, cildim her zamanki yağlanma ve parlaklık sorununu yaşıyor birkaç saat sonra. Yani matlaştırıcı etki uzun süreli değil, sadece ilk sürüldüğü an..
  • Sivilceye neden olup olmadığını anlayamadım henüz, çünkü arada  minik minik sivilceler çıkıyor sürdüğümden beri ama aynı zamanda aylık hormon depreşim zamanımdayım bugünlerde.Hangisi yaptı bilmiyorum :) İlerleyen zamanlarda bu konuda daha sağlıklı yorumlar yapabilirim :)
  • Bir daha alır mıyım ? Büyük ihtimalle evet, ama yanlızca kış aylarında kullanmak için!

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder