10 Ocak 2010 Pazar

BA-YIL-DIM !!


Şölen' in Nutymax reklamına bayıldım!! Ben mi yeni gördüm, eğer yeni değilse beni uyarın.

Çocuklar boğazlarına kadar çikolatanın içindeler,  " Abi, evi çikolata basmış " diyor şaşkın şaşkın bir tanesi.

Keşke bizim evi de çikolata bassa. Siler süpürürüm :P

Video eklemeyi falan bilmiyorum bloguma çünkü hala blog özürlüyüm.Daha yazıları bile doğru düzgün kaydedemiyorum.Açıkçası çok da uğraşmıyorum, tembelim biraz :) Bir daha çıksın bu reklam

Bu arada üniversitedeyken Şölen Nutymax Şöhretini Arıyor diye bir şey vardı ya, gelmişti kampüse, çantası Nutymax dolu insancıklar bize çikolata dağıtmıştı.Hatta yanımıza gelen çocuk, garibim Haziran ın sıcağında kampüsü dolaşmaktan bıkmış olacak ki , bize beşer onar vermişti çikolataları. 1. ya da 2. sınıftaydım.
Hey gidi günler :P

ŞÖLEEEN  DUY SESİMİ, BİZİM EVİ DE ÇİKOLATA BASSIIINNNN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder