6 Ocak 2010 Çarşamba

ÜRÜN YORUMLARI

Yine ürün yorumları yapasım geldi.Ama bu sefer karma olacak, bu aralar  kullandıklarımı yazacağım.


1.Maybelline Affinitone Fondöten: Çooook beğendiğimi söyleyebilirim.Kesinlikle tekrar alacağım ürünler arasında.Keşke rengi  biraz daha açık olsaymış.Ben en açık rengi aldım ama o bile azıcık koyu geldi.Yine de kötü değil , zaten özelliği cilt tonuyla uyumlu olması, Loreal True Match in iddiası gibi.

Yapısı hafif, yağsız ama kapatıcılığı yetti.Kalıcı da.Aldığımdan beri kullanıyorum, cildimde bir probleme yol açmadı.Sivilce , yağlanma problemi yaşamadım hatta benim gibi yağlı bir cildi azıcık kuruttu sanırım..Benim için çok problem değil :)


2.E.L.F İnnocence Allık: Bu ürün  için çok kötü, tebeşir tozu gibi gibi yorumlar yapmıştım ama ben pudra üzerinde denemiştim.Afinitone fondöteni aldığımdan beri ikisini beraber kullanıyorum ve kendilerini süper ikili ilan ettim.Pudra üzerine sürdüğümde renk vermeyen o bembeyaz allık, fondöten üzerinde tam istediğim bebek pembesi rengi alıyor :) Kesinlikle tekrar alacağım.


3.Neutrogena Rahatlatıcı Yoğun Bakım Kremi: Fotoğraı daha önceki indirimden kaptıklarım postumda yer alıyor bunun da.Yılbaşında sevgilime götürdüm, götürmüşken kendim de sürdüm tabi 3 gün boyunca :) Çok beğendim bunu da, çok hafif yağsız bir krem.Çok çok kuru ciltlere yeterli geleceğini sanmıyorum.Cildim yağlı olmasına rağmen gayet hafif geldi bana.Kısacası iyi ki 2 tane birden almışım.


4.Garnier Esas Bakım Makyaj Temizleme Sütü: Göz makyajımı gayet başarılı çıkardı.Çok fazla gözünüze kaçırırsanız yakabilir ama ben kaçırdığım halde az yaktı.Fiyatının çok uygun olduğunu göz önüne alırsak, tekrar alınabilir, aldığım makyaj temzileyiciler bittikten sonra tabi!

5.Diadermine Dermodetox 3 ü 1 Arada Temizleyici Su: Bunu da beğendim, cilt makyajımı da gözü de çok rahat çıkardı.Şeffaf olmasına rağmen, pamuğa sıkınca beyaz renk aldı.Tekrar alınabilirliği var.


6.Avene Cleanence K: Problemli , akneye yatkın ciltler için soyucu bakım.BHA ve AHA içeriyor.AHA olarak glikolik ve laktik asit var, BHA olarak da salisilik asit tabi ki.AHA oranı, BHA ya göre yüksek, ama % bilmem kaç diye konsantrasyon yazmıyor diğer soyucu ürünlerdeki gibi .%5 i geçeceğini sanmıyorum, geçse yazarlardı diye düşündüm.5 dakika önce

ilk kez sürmüş bulunuyorum, yağsız, pis kokulu, yarı şeffaf beyaz bir krem.Pis kokulu dedim, diğer cleanence serisi ürünlerin kokusu da var alt notalarında, üst notaları gayet pis bir koku :) Neyse cildime iyi gelirse kokusu vız gelir bana..Ama cilde nem verecek bir ürün değil sanırım, zira şu anda cildim gerildi.Hergün kullanmam herhalde.Birkaç hafta sonra yorumlarımı yazacağım, umarım iyi gelir cildime.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder