24 Ocak 2010 Pazar

BU NASIL BİR SOĞUKTUR?








İsyan ediyorum!!! Bu soğuğa isyan e-di-yo-rum!!!! Nerden geldin acaba, Balkanlardan mı, başka yerden mi?

Dün ve bugün soğuğa inat 3 kız deliler gibi dolaştık. Dün Alsancak'ın altını üstüne getirdik ve manyakça alışveriş yaptık. Bugün de Bostanlı'da pazarlara özgü klasik waffle üstü dondurma ve çay keyfimizi yapıp evimize döndük.
Bu soğuklarda kolay kolay çıkmam dışarı ben aslında. Ama iyi oldu. Aslında daha fazla gezecektik ama yüzümün donmasından ve yüz felci geçirmekten korkuyorum!! Bir arkadaşım geçirmişti lisede, bir de eser kaldı bundan kızın yüzünde, yüzünün bir yarısında mimik yoktu resmen.Gülerken yüzünün yarısıyle gülüyordu sanki, tövbe tövbe.Çarpıliciim şimdi.

Evde kat kat giyinmiş, klima + radyatör açıp, bir de elektrikli battaniyeyi açmış, popomun altı cayır cayır ısınırken,  yatağın içinden yazıyorum bu satırları. Ve yine de üşüyorum. Bu arada popom alev alabilir sanırsam, battaniyenin fişini çekmeliyim :() Bu yaptığım çok tehlikeli, siz yapmayın he.

Yarın gündüz 2 derece, gece de -2 derece olacakmış İzmir'im. Kara kara sabah nasıl kalkacağımı düşünmekteyim.Kocamaan kapuşonlu, dağ montum vardı bir tane, üşenmedim onu çıkardım bazanın altından biraz önce. Yarın evden çıkıp arabaya binene kadar ve arabadan inip işyerinin kapısından girene kadar kafam örtmeyi düşünüyorum zira kulaklarım ağrıyor rüzgardan. Bir de işyerinde nasıl tuvalete gireceğim diye bir tasalar tuttu beni, tuvaletlerimiz maaşallah pek bir hava alan cinsten, efil efil esiyor, insan yaptığına yapacağına pişman oluyor, donup öylece kalmaktan korkuyorum vallahi. Bir de çok çay ve su içiyorum, buna mı bir kısıtlama getirsem acaba bu soğuklarda :)

Tek dileğim, bari kar yağsın da, kara hasret İzmir'liler olarak iki eğlenelim, kartopu atalım, kardanadam falan yapalım.Değsin bu kadar zulüm çektiğimize.

Ay çok mızmızlandım biliyorum. En iyisi gidip örgü öreyim. Kışın en sevdiğim etkinlik bu sanırım. Biraz asosyalliğe itiyor gerçi insanı ama olsun, bazen canım insan görmek istemiyor zaten ::/


1 yorum:

  1. İZmir de ikinci kışımı yaşıyorum ve diyorum ki bu ne soğuk böle yaaaa!!!aynen dediğin gibi bari kar yağsında diyelimki kış geldi kar yağdı.ama bu kuru ayaz beni donduruyor...
    keyifli bir yazıydı...sevgilerle...

    YanıtlaSil