31 Ocak 2010 Pazar

Mim: Ben Kimim?

Gizemel beni mimlemiş. Ben de mimlendim sonunda, nasıl bir duygu çok merak ediyordum :()


1.Bir kere anlatılmaz hayvan delisiyimdir. Manyakça bir hayvan sevgim vardır. Sokakta kedi köpek görmeyeyim ( Bostanlı sokaklarında kedi köpek görmemek imkansız zaten!!), oturur kaldırıma yarım saat severim. Tüm sokak kedilerini kucağıma alırım, mıncırırım. Ne zaman annesiz, yalnız kalmış kedi ve köpek yavrusu görsem, kapar getiririm eve, 2 ay besler büyütür salarız yine sokağa. Hasta hayvan gördüm mü oturur ağlarım, yazık değil mi ona, derdini de anlatamaz şimdi o, ya çok ağrısı varsaaaa ühühühüh diye. 


2. İnsanları çok sevmem valla ne yalan söyleyeyim. Kimseye kötülük yapmam, durduk yere kimsenin hakkında kötü düşünmem ama hani televizyona çıkarlar ya insanlar, kendilerini tanıtırken tüm insanları çok severim falan derler, aşırı gıcığımdır. Sevmem ben arkadaşım öyle herkesi. Çevremde az ama iyi insan olsun. Çok samimi olmam herkesle hemen. Çünkü safımdır ve çok kolay canımı yakabilir isteyen. Belki de bu yüzden çok zor samimi oluyorum. Buna rağmen çok iyi davranırım herkese. Amaaa hele biri bana bir kötülük yapsın, ömür boyu da yüzüne bakmam. Kinciyimdir biraz. Arkadaşlarım hayvan sevdiğin kadar insan da sevsen diye kızarlar bana .
Ama sevgili okuyucularım, blogger arkadaşlarım, valla sizi seviyorum, sakın üstünüze alınmayın  :)


3. Anneciyimdir ben, varsa yoksa annemdir. Çok severim annemi, herşeyimi konuşurum. Sevgilimi, arkadaşlarımı, işimi, sıkıntılarımı.O da çatlağın tekidir, gençken rock grubunda solist bir anne, ne kadar normal olabilir ki zaten :() 
Bir de aşk böcüğüüüm ben, sevgilime çok aşığım. Onu düşünmeden 1 dakika geçiremem.


4. Kozmetik ve cilt bakım delisiyim bilindiği üzre. Bir de güzel giyinmeyi çok severim.Bu maddeyi dış görünümüme çooook dikkat ederim şeklinde toparlıyorum , hepsini bir cümlede çıkartmış olayım.


5.Tekstil mühendisiyim ben. Şu aralar afedersiniz eşekler gibi çalışıyorum, gece evden gündüz işten. Patronun gözüne girmiş bulunmaktayım korkarım..Yalakalıktan değil valla, çalışasım var bu aralar,e yeni iş ne de olsa. :()


6. Tam bir başak burcuyum, hastalığa yatkın, hassas bünyeli, titiz, sadık.. Yükselenim de başak zaten.


7.Çikolatalı olan herşeyi severim, abartırım bu çikolata olayını. Mesela midem bozulana kadar pasta yerim ekmeğe sürüp sürüp hatta ekmeği bırakıp, doğrudan kaşıkla nutellaya dalarım. Sonra ben niye yıllardır kilo veremiyorum derim.. Sonra mutsuzluğumu geçirmesi için gider yine çikolata yerim.. Bu böyle gider hep ::()

8.Bunu eklemesem çatlardım. Bir de başka yerde yaşasam öleceğimi düşünecek kadar İzmir aşığıyımdır. Hakikaten başka şehirde nefes alamam, gezmeye gitsem İzmir'imi özlerim ben..Deniz insanıyım ben bir de, her sokağın sonunda deniz görünmelidir yaşadığım şehirde..Tabi İzmir' e ait olan herşeye de aşığımdır doğal olarak, boyoz, lokma, Kordon, deniz, sahil, İzmir insanının sıcaklığı, cesurluğu, demokratikliği ve rahatlığı...
 (Çok yakında bir İzmir postu yazmalıyım sanırım, aşkım depreşti yine :() )


Ben bu mimi kime göndereceğim ki? Gördüğüm kadarıyla herkes mimlenmiş ben en sona kalmışım :)
Mimlenmeyen varsa, ben varrrım diyerek atlasın ve kendi kendini mimlesin lütfen :()



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder