20 Ağustos 2012 Pazartesi

AVON- Advance Techniques Saç Serumları





 Avon'un saç serumları, göz kalemleri gibi çok sık aldığım ve severek kullandığım ürünlerinden.


sağdaki turuncu kapaklı şişe, Frizz Control serisinden, elektriklenmeyi önleyici serum. Bunu dün itibariyle bitirmiş bulunuyorum.

yeni mavi kapaklı ve kutusu yanında duran şişe ise, bu ay aldığım ve yeni çıkan Argan yağı içeren, Moroccan Argan Oil serum.( bir önceki ay kolimden testerları çıkınca deneyip, beğendim ve orjinal boyunu sipariş ettim)

Açıkçası, ben Avon'un saç serumları arasında işlev bakımından çok farklılık görmüyorum. Bence hepsi yapması gereken şeyi yapıyor, elektriklenmeyi yatırştırıp, saçı yumuşatıyor ve şekil almasını kolaylaştırıyor. Bir de benim saçıma artı olarak, dolaşmasını engelliyor. ( saçlarım aşırı ince telli ve uzun olduğundan dolaşma en büyük problemim)

ıslak saçıma, yaklaşık 1 pompa kadar kullanıyorum, eğer saçımı çok kuru hissedersem, yarım pompa daha. Heryerine sürdükten sonra, elimi son kez saç diplerimde de gezdiriyorum, böylece diplere çok sürmemiş oluyorum. Bu şekilde yağlanma, kepeklenme de yapmadı ( ki çok çok uzun süredir kullanıyorum)

Yeni çıkan Argan Yağlı serumun içeriğinde argan yağı listelenmiş ama  içerikte 10. sırada ve çok etkisi olacağını düşünmüyorum.

Dediğim gibi, bence işlevleri aynı ve benim beklentimi karşılıyor. Fiyat olarak da piyasadaki diğer serumlara göre oldukça uygun olduğundan, özellikle uzun saçlı ve kuru saçtan şikayetçi olanlara tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder