24 Ağustos 2012 Cuma

Bu aralar takıldığım rujlar

Hepimizde olur ya, bir ara bazı makyaj malzemelerine takarız. Ben de bu aralar en çok kullandığım rujlarımdan bazılarının fotoğrafını çekmek istedim:



Birkaç ay öncesine kadar, sadece sheer yapıdaki rujları kullanabiliyordum, koyu kıvamlörtücü rujları çok nadir, özel zamanlarda kullanırdım.
ama bu yaz, oldukça örtücü kırmızılar, fuşyalar kullandım ve kullandıkça da beğendim.





1.Flormar Pretty LipGloss #P803: bu glossları çok sevdim. Dudakta yapış yapış his bırakmıyor, kalıcılığı da fena değil. Şıkır şıkır parlıyorlar, çok hoşuma gidiyor. Çok güzel farklı renk seçenekleri var, göz atmanızı tavsiye ederim. Mercan-narçiçeği tonları var, onları da almayı düşünüyorum.

Ben Karşıyaka Yücel Parfümeriden 7,5 Tl'ye almıştım.


2.Rival De Loop#24: Bu marka sadece Rossmann mağazalarında satılıyor. Maalesef, bu renk dudağımda, kolum ya da ambalajında durduğu gibi durmuyor, daha turuncu bir renk alıyor. Neden bilemiyorum. Bir de biraz kuru bir yapısı var, Rival'in diğer ruj serileri daha başarılı.
Fiyatı 4,95 TL ve çok renk seçeneği var.

3.Rimmel London-Kate Moss pembeleri serisi#16: Bu tam bir barbie pembesi :) çok beğendim.
sadece rengi değil ,rujun yapısına da aşık oldum. Çok güzel nemlendiriyor, ayrıca nemlendirici birçok ruja göre çok da kalıcı. Bazı rujlarda kremsilik uçar gider ama renk dudakta kalır, çizgilere dolar, bu rujda hiçbirini yaşamadım.
sarı tonlu bir pembe. Watsons'dan aldım. Fiyatı 12.99 TL sanırım. Bu ruj yeni diye kıyak geçip tek fotoğraflarını çektim :)


 

 


4.Wet&Wild# 502E: bunu ABD seyahatimde almıştım . Fiyatı 2 dolarcıktı :) bu yüzden abartıp 2 tane aldım. Çok güzel bir fuşya ama dudağımda biraz daha koyu duruyor, yine de çok güzel duruyor ve çok iltifat alıyor :) yapısı çok yumuşak ama bir süre sonra dudağı kurutabiliyor. Yine de bu fiyata güzel bir ürün.

5.Rival De Loop Creme Lipstick#207: Bu seri harika. Bu seriden tam 4 renk kullanıyorum ve hepsinin de 2.sini bitirmek üzereyim. Yapıları sheer, adı gibi kremsi. Aşırı bir örtücülüğü yok, dudakta parlak duruyor. Çok renk isterseniz, 2-3 kat geçebilirsiniz.Çizgilere dolmuyor, en önemlisi de dudağı ciddi anlamda nemlendiriyor, sadece nemlendiriciliği bile yeter. Bence kalıcılığı da bu tip rujlar için oldukça iyi.
Çok hafif, mis gibi hindistan cevizi kokusu var. Yani her anlamda beni tatmin eden bir ruj. Diğer renklerini de daha sonra fotoğraf çekip yayınlayacağım.
Fiyatı 5,99TL .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder