26 Ağustos 2012 Pazar

The Body Shop Allıklar

The Body Shop allıklarından daha önce bahsetmiştim blogumda.

Bende 2 rengi var, zaten mağazada da 5 ya da 6 renk mevcut sanırım :) Pek fazla renk seçenekleri yok .


Maalesef, pigmentasyonları hiç iyi değil, kolumdaki swatchlar 4-5 kez üst üste sürülmüş halleri.  Ben çok çok beyaz tenliyim (fofoğrafta tenim kırmızı çıkmış nedense) o yüzden bende iyi duruyorlar ama normal, buğday tenli bir arkadaşım denedi, ikisi de onda belli bile olmadı.



Kalıcıklıkları süper değil, gün içinde tazelemeniz gerekir

sık kıllı bir fırça kullanarak uygulanmaları gerekiyor, seyrek ince bir allık fırçasıyla olmuyor. Yapıları sert ve fırça ondan daha sert olmalı ki ürünü alabilsin :)

03 numara mat, soğuk, buz gibi bir pembe, tam kış ayları için. yazın sürülecek bir renk değil.
04 numara ise, daha önce bahsettiğim gibi her tene yakışacak cinsten, ışıltılı bir mercan tonu. Çok güzel, yaz-kış kullanılabilir. Çok turuncu değil, pembelik var ve benim hoşuma giden de bu.

Fiyatları en son ben alırken 39 tl idi ama kesinlikle bu fiyattan alınacak ürünler değiller bence. O yüzden ben de 2 al 1 öde kampanyasından almıştım, sizin de öyle yapmanızı tavsiye ederim :)

Bittiklerinde böyle bir kampanyadan tekrar alabilirim, özellikle 4 numaranın rengini çok beğeniyorum ve mac dışında  bir markada buna benzer bir renk göremedim.

Not: yatağımın üzerindeki pikeyi ve kolumdaki tüyleri görmekten sıkılmışsınız gibi duydum :)
Ayrıca ben tam bir kolda swatch yapma özürlüyüm , kolum döndü fotoğraf çekmeye çalışırken .) bu işi her gün sıkılmadan yorulmadan yapan, her ruju her allığı kolunda swatchlayan bloggerları kutluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder