26 Ağustos 2012 Pazar

Rimmel-Sun Shimmer 3in1 Shimmering Bronzer

Ben maalesef, çok özendiği halde bronzlaştırıcı pudra kullanamayanlar grubundayım. Her bronz pudra mı çamur gibi durur insanın yüzünde yahu? Ama yok ben yine uslanmam, o bronz pudraların güzel reklamlarına, ambalajlarındaki ışıltılı görünümlerine kanıp, her yaz başı gaza gelip yine alırım, 1 kez sürüp, başkasına veririm.

Neyse efendim ben bu pudrayı da Watsons'da ucuz görüp, sanki bu pudra onlar gibi çıkmayacak diye düşünerek aldım. Neden bilemiyorum ama sanırım denediğimde elimde verdiği his hoşuma gitti.

3 renkli bir ürün, 2 farklı tonda satılıyordu, ben açık tonlu olanını aldım. Swatchlarda gördüğünüz gibi, 3. renk çok koyu bu yüzden kesinlikle karıştırılarak kullanılması gerekiyor.




Ben tek başına kullanamıyorum yine bunu.Ama tüm yaz, her zaman sürdüğüm pembe allığımın üzerine hafifçe bundan geçerek kullandım. Aşırı parlama, disko topu bir görünüm olmuyor, çok hafif bir pembe-bronz görüntü çıkıyor ve çok hoşuma gidiyor.(Bu arada koyu tarafında fazla gezdirmiyorum fırçayı, açık yerlerden alıyorum)



Sıcaklarda kullanmama rağmen, yüzümde dalgalanma, topaklanma yapmadı ki, ben karma ciltli olduğumdan sıcak havalarda allıklardan bu konuda şikayetçi olabiliyorum.

Fiyatı çok uygundu, 12 TL gibi hatırlıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder