20 Ağustos 2012 Pazartesi

BURT'S BEES- Lemon Butter Cuticle Cream



Bayılıyorum bu kreme.
Hakkında söylenecek çok şey yok. İçeriği cildi besleyen limon kabuğu , kakao, ay çiçeği, shea, soya yağları, E vitamini ve balmumundan ibaret.
Gerçekten çok seviyorum, çünkü gereksiz bir ton kimyasal yok.

Bendeki ürünün küçük boyu (8,5 g) Birde büyük boyları var. Boyutunun anlaşılması için bir de elimde fotoğraf çektim.






Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum daha yarısı bile bitmedi, küçük olduğuna bakmayın.
Yoğun, bol nemlendiren ama aynı zamanda kolayca emilen bir butter. Vıcık vıcık ellerle dolaşmıyorsunuz.

Lİmon kabuğu yağının da tırnaklara iyi geldiği bilinen birşey.

Ben ABD'den, iki adet küçük boy kutuyu 5 dolara aldım. Büyük kutuları (15 g) 8 dolardı sanırım ama yani 2 adet küçük boy kutu almak hem çantada taşımak için işime geldi hem de büyük boya göre daha avantajlıydı :)

Türkiye 15 glık büyük boyu 34 TL imiş, ben de şimdi ararştırırken gördüm :)Bence biraz pahalı.

Yurtdışından gelecek olan akrabalarınız varsa, ya da kendiniz gidecekseniz bence birkaç kutu edinin derim :)

Tam içeriği için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder