30 Ağustos 2012 Perşembe

SYOSS SAÇ BOYALARI

Evet saçlarımı boyadım, ama düşündüğümden çok farklı bir renge. Saçımdan oldukça koyu bir kahveye boyadım, beyaz tenli olduğum için yakışıyor, kendimi güzel hissediyorum bu saçla:)

Neyse konumuz benim megaloman ruh halim değil, Syoss saç boyasından ne kadar memnun kaldığım.

Syoss, Schwarzkopf firmasına ait bir saç boyası. Heryerde görmüşsünüzdür, özellikle bu aralar promosyonlu satılıyor birçok yerde. Simsiyah ambalajı, yağlı boya tüplerine benzeyen siyah boya tüpleri çok hoş tasarlanmış bence.( ben ambalaja çok önem veriyorum evet!)

-Boyanın kıvamı ne çok sulu, ne de çok katı. Loreal Preference/Excelence serisiyle aynı diyebilirim.
Uygulamayı kolaylaştırıyor.

-Bekletme sırasında, kesinlikle saç derimi yakmadı, kaşındırmadı. Bu da hoşuma gitti çünkü daha önce saçımı boyadığımda  bazı markalarda  saç derimde ciddi yanma hissediyordum

-Banyoda inanılmaz kolay aktı! İnanamadım..

-İçinden çıkan renk koruyucu bakım maskesine ba-yıl-dım. Bunu ürün olarak satsalar keşke söz alırım.. Kokusu, kıvamı, saçımda bıraktığı yumyumyumuşaklık süper. Çok beğendim. Bunun kokusunda parfüm yapsalar hemen alırım valla :)

Bir de bu aralar Watsons'da aynı rengin 2 adedi 11,90TLye satılıyor, aklınızda bulunsun.

Not: bir önceki postumda, Çikolata Kahvesi aldığımı yazmıştım, o gece içime sinmedi, ertesi gün gidip koyu kahve ile değiştirdim, iyi ki de değiştirmişim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder