17 Mayıs 2010 Pazartesi

BE YU KAZIĞI!

Ay çok sinirliyim, şu anda önümdeki herşeyi parçalayabilirim!

Ama kabahat bende, hiç mi yoktu makyaj malzemen, bir beyu 'n mu eksikti Bubble!

Bugün iş çıkışı Karşıyaka çarşıya uğradım, asıl amacım üzerime adam gibi, işe giyilebilecek edepli adaplı kıyafetler almaktı, herşeyim  omzu açık, sırtı açık ,göğsü açık ... şeklinde gittiğinden, işe giyecek birşey bulamıyorum bu aralar, plajdan fırlamış gibi gidiyorum 

Neyse, tabi ki de insanın birşey almaya niyeti olunca, asla birşey alamaz, buna şaşırmadım.Bir tane adam gibi rahat ama derli toplu kıyafet, gömlek, elbise.. hiç bişey yok koskoca çarşıda. Ne Koton kaldı girmediğim, ne Mango ne Batik..neyse sinirlenmiyorum buna..


Madem birşey bulamadın, çek git evine di mi, akşam olmuş saat 9 sen hala çarşıda. Yok illa bir parfümeriye girmem lazım.. Hobi parfümerinin önünden geçerken, Loreal, Maybelline, Beyu makyaj ürünlerinde 1 alana 1 bedavayı da gördüm ya.. tamamdııırr. 

Amacım, ne zamandır istediğim bronz pudrayı almaktı. Ama aklımda bir pudra yok, tek istediğim yüzümde, turuncuya dönmeyecek, çamur gibi toplanmayacak bir bronzer bulabilmek.

Maybelline de zaten yok, Loreal Glam Bronze a baktım, hepsi turuncu..Satıcı kız en son Be-yu gösterdi.
Güneş şeklinde, 2 li bir pudra, golden bronzer olarak geçiyor. Bir kısmı oldukça pırıltılı simli bir altın rengi, ama büyük kısmı ışıltısız, turuncu olmayan, çok güzel bir renk. Bayıldım hemen tabi..Neyse fiyat ne kadar 43 lira. Loreal sanki mübarek. Alt tarafı Be-yu!

Eee şimdi sorun ne, ikinci ürün olarak ne alayım? 43 lira vermişken gloss fln almak istemedim..neyse, pudra alayım bari dedim, pudra kusacağım bu aralar gerçi .Hadi dedim, pudra bu, çabuk biten birşey, hergün de sürüyorum nasılsa, en geç 1 seneye biter nasılsa elimdekiler. aldım en açık tonu geldim.( bu arada pudranın da fiyatı 43 liraydı normalde)
Eve geldim, pudrayı denedim, tonu istediğim gibi değil, bunu da geçtim, kalite olarak bir flormar, bir alix avien, bir golden rose yani.. hiç de öyle 43 liralık birşey değil.. sinir oldum..

Neyse, hala mutluyum, çok güzel bronzerım var diye, onu denedim yüzümde... Sonuç ne?

Koca kocam pullar yüzümün heryerinde..pudra daha sürerken yüzümden uçuyor, anlamadım nasıl birşey. Bu kadar açık tenliyim, en açık pudralar bile leke gibi dururken bende, bu resmen yok oluyor daha sürerken..

Kısacası, Be-yu kazığı yemiş bulunuyorum. Birçok kişiden çok kaliteli olduğunu duymuştum ama benim için bir hüsran oldu. Çok kızgınım kendime.. 43 lira buna verene kadar, çilekten ya da cheapsmells den daha iyi bir marka alırdım, onu da geçtim, 15 liraya flormar terracota alırdım, bin basar buna...


ıyyyyyyyyyyyyyy çok sinirliyim. gidip yatacağım. kendimden nefret ediyorum şu anda. :(

2 yorum:

  1. öff tüh ya üzüldüm beğenmemene, ben de böyle kötü bir ürünle karşılaşınca nefret ederim ondan :( en iyisi bildiğin markalardan şaşmamak, ben onu öğrendim bugüne kadar :P beyunun hiçbir ürünü yok bende, ebvata göz kalemlerini beğeniyordu hatırladığım kadarıyla ama 43 lira da gerçekten pahalıymış :S bronzer olarak mac msfn kullanabilirsin aslında. ben öyle yapıyorum. bir ara kapkaraydım koyu rengini almıştım, şimdi bronzer oldu bana o, pek de güzel bi şiy xD

    YanıtlaSil
  2. marjocum hala içim acıyor aklıma geldikçe, sinirlerim bozuluyor, 43 lira için değer mi diceksiniz belki ama gerçkten hiçbirş işime yaramayacaklar maalesef, ha çöpe atmışım ha bunlara vermişim. bu arada pudraya biraz haksızlık etmişim yapısı güzel ince ama kesinlikle benm tenime koyu, bildiğin turuncu oldum sürünce... bronzer idare edilir yine ama pudra tam bir facia renk olarak. offf:(

    YanıtlaSil