15 Mayıs 2010 Cumartesi

La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli

Birkaç haftadır, effaclar temizleme jelini kullanmaya başladım. Yeni formüllü olan, 200 ml lik ambalajlı olandan aldım, hem de 2 li paket :)




1. Oldukça akışkan ve şeffaf bir jel. Kıvamı kullandığım birçok temizleme jelinden sulu.

2. Çok kötü kokuyor, Effaclar K ile aynı kokuya sahip. Tek sevemediğim yanı bu oldu jelin

3. Merak edenler olabilir, içeriğindeki 2. madde sodiumlaurethsulfate. Ben takık değilim böyle şeylere, cildime birşey iyi geliyorsa, sls miş, parabenmiş takılmam :) Bir ara herkeste sls ve paraben fobisi vardı. Çok saçma geliyor nedense bana.

4.Cildi yağlı olmayanlar kesinlikle kullanmasın, çok kurutuyor. Benim cildimi de çook ama çok kuruttu.
Normalde, cildimi çok kurutan ürünler kullandığımda, kistik sivilceler basardı yüzümü. Bu jelde de çok korktum böyle olmasından, ama cildimi aşırı kurutup pul pul soymasına rağmen, sivilce falan çıkmadı, hatta cildime iyi geldi diyebilirm.

Kurutma problemi beni normalde çok rahatsız eder dediğim gibi, ama şu anda, sabahları Hamilton Everday Face SPF 30 kullanıyorum, bu çok bol nemlendiren ama yağsız bir ürün. Effaclar ile iyi bir ikili oldular, onun kurutucu etkisini gideriyor, çok güzel yatıştırıyor cildimi.

Akneli ciltlere tavsiye ederim:)

2 yorum:

  1. ben de la roche-posay'den kazandığım hediye çekiyle acaba ne alsam diye düşünüyorum:) avené'in cilt temizleme jelini kullanıyorum ve çok memnunum onun için değiştirmek istemiyorum, güneş kreminden de memnun kalmadığını okudum, acaba kullandığın başka ürünleri varsa markanın, hangisini tavsiye edersin:)

    YanıtlaSil
  2. petitbeurre, yorumunu yeni gördüm :S
    yorum denetleme özelliğini kullanma özürlüsüyüm de ben!
    avene in temizleme jelleri güzel, güneş kremleri de kuru ciltler için süper ama bnm cildim kaldırmıyor. La roche un, temizleme jelinden, effacla k kreminden memnunum. Bir de çok önceden, cildim kuruyken toleriane fluid kullanmıştım, hassas cildi çok yatıştıran güzel bir krem. Bir de effaclar tonik aldım yeni ama biraz sert sanki:/

    YanıtlaSil