24 Mayıs 2010 Pazartesi

SONUNDA PRESLEDİMMM

Evet, evet, presledim. Sonunda. Önce cumartesi gecesi de yazdığım gibi az bir miktar mineral fondöteni kurban ettim, deneme amaçlı. Baktım pek güzel oldu, heheytt kim tutar seni dedim..


Kırılan E.L.F Glow allığımı hayata döndürdüm önce, çok mutluyuum.. yuppi.


Sonra, EDM farlardan, bird bath adlı olanı presledim.. sırf deneme amaçlı yine.


En son da, EDM den aldığm, bir sürü sample boy, abuk subuk renk fondöteni Flormar pudra kutusuna boca ettim ve presledim.. Ortaya süper bir renk çıktı! Yaklaşık 6 kutu falan tam sample boy fondöten koydum, birkaç tane de yarım yarım olanlardan, herhalde bir büyük boy etmiştir..


Neyse, resimler konuşsun.


Bu arada, ELF allığım, eskiden kırılmadan önce daha gevşek bir yapıya sahipti, şimdi eskisinden daha sert ve sağlam oldu, nihaha:)


EDM far, shimmer serisinden bir far, maalesef bu biraz loose kaldı. Çok iyi presleyemedim mi, yoksa yapısından dolayı mı tutmadı bilmiyorum ama en azından eskisi kadar kapağı açar açmaz puufff diye tozutmayacak. Nefret ediyorum onu yaşamaktan...


Fondöten de miss gibi oldu. En çok da yanımda taşıyabileceğime ve sünger ile sürebileceğime seviniyorum.. Sırada EDM Snuggle allığım var ama bugün çok yorgunum..




kırık Glow allığın %70 lik alkol ile buluştuğu an :P

                                     
  Bu da, preslemenin ardından 24 saat geçtikten sonra hali
 Göründüğü üzre kendi rengine döndü , ama birkaç saat öncesine kadar hala alkolün etkisiyle koyu turuncu bir renkteydi :)


boş edm fondöten kapakları ve bir adet tatlı kaşığı :P


fondötenin preslendikten 24 saat sonraki hali



EDM Bird Bath göz farı.

3 yorum:

  1. Ellerine saglik bende yapmaliyim bir ara bu islemi =)

    YanıtlaSil
  2. ne guzel bir seymis bu, nasil yapiliyor, detayli bhilgi istiyorum:)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. zuzucum yap yap mutlaka, yapması biraz bulaşık bir iş ama sonrası büyük kolaylık :)
    Lizard Queen, aslında anlatımı birçok blogda ve youtube da var ama ben de vaktim olunca anlatırım canım:)

    YanıtlaSil