16 Mayıs 2010 Pazar

BIODERMA SEBIUM H20 MİSEL TEMİZLEME SUYU


Bu ciciyi de, geçenlerde, effaclar jel ile birlikte aldım. Uzun süredir çok merak ettiğim bir üründü ve eczacım testerlarını vermişti, denedim beğendim :)

Sonra, bir de baktım, bu ürünün 500 ml boylarında, 1+1 kampanyası varmış. Daha doğrusu bu kampanyalı ürünler eczanelere sınırlı sayıda dağıtılmış ve birçok eczane, ayırıp tek tek satmış. Eczacım da benim için 1 tane ayırmış bundan.. Bir de yanında, normalde 25 TL ye satılan, 100 ml lik boyunu da bana hediye etti, acayip karlı bir alışveriş oldu benim için.  Şu anda 1100 ml sabunlu suyum var hehe:)

Aslında, bu ürünün hassas ciltler için Sensibio H20 olanından alacaktım, son anda buna döndüm :)

1. İddiaları: Hassas ve yağlı ciltlere uygundur. Alkol içermez, göz ve yüz makyajı temizlemekte etkilidir.
Mükemmel göz çevresi toleransına sahiptir. Durulama gerektirmez. 

Kullanımı: yüzü bir pamuk yardımıyla temizledikten sonra, kurulayınız.

2.İzlenimlerim: Göz ve yüz makyajını gerçekten etkili temizliyor.Kesinlikle göz yakmıyor, cildim de de herhangi bir reaksiyona yol açmadı.
 

Parfümlü, kokusu çok hoş ama cilt ürünlerinde parfümsüz olanları tercih ederim kesinlikle. Yine de yapacak birşey yok, parfüm koymayı uygun görmüş kendileri:)
 
Kullanımdan sonra, yüzünüzde yapış yapış bir his bırakmıyor, tertemiz ferahlamış bir his oluyor.

Ben nasıl kullanıyorum: Makyajımı bununla silip, arkasından temizleme jelimle normal temizlik işlemlerimi gerçekleştiriyorum, ne de olsa kimyasal, yüzümde bırakmaya gerek yok bence.

İş çıkışı dışarı çıkacaksam, yanımda taşıyorum, iş bitiminde yüzümü bununla iyice temizleyip, temiz cilde yeniden makyaj yapıyorum, bu anlamda çoook işe yarayan bir ürün. İş yerine de temizleme jeli taşıyacak değilim ya!

Bununla yüzümü sildikten sonra, jel ile yıkamasam bile, mutlaka en azından su ile durulamaya gayret ediyorum.
Çünkü misel temizlik, deterjanla, ya da deterjanımsı maddelerle oluyor. 
En azından, benim okulda gördüğüm miselar temizlik bu şekilde, deterjanlar ya da misel ajanlar diyelim, yabancı maddeler tutunarak, onların etrafını sarıyorlar :). Bu şekilde temizlik oluyor. Herhalde, bu ürünün temizleme mekanizması da buna benzerdir.

Ürünün en güzel yanı, yağlı ciltler için olmasına rağmen, cildi asla kurutmuyor, germiyor. Yağlı cilt kurutulmalıdır, haydi gelin şunu pul pul yapalım parçalayalım tarzındaki neutrogena tonikler gibi falan değil.
(Bu arada tonikler gözümde nasıl da canavarlaşmış :)

Bitince tekrar alacağım bir ürün kesinlikle, ama biterse tabii.. daha hediye olan 100 ml lik olanı bitiremedim ki, sıra diğer 2 tane 500 ml lik şişeye gelsin :)

5 yorum:

  1. Güle güle kullan:) 100ml lik 25tl ise 500ml 100 civarında mı? Bu arada ben de neutrogena alkolsüz tonik var ya onu aldım ama sanki suyla siliyorum yüzümü:(

    YanıtlaSil
  2. 100 ml 25 tl, ama 500 ml 100 tl değil canım :)
    500 ml olanı, 59 tl idi sanırım, şu an emin olamadım. 250 ml olanı da 39 tl ydi galiba.yani böyle düşününce, 100 ml boyuna, 25 tl vermek çok saçma.. :)
    bu da öyle, suyla siliyormuş hissi uyandırıyor ancak gerçektne iyi temizliyor. alkolsüz tonikler gibi değil, onu da kullandım çünkü, bayağı farklı bundan.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    benim yüzüm karma, sivilcelenmeler de oluyor sık sık ama yanaklarım kuru.. sence hala bunu mu yoksa pembe olan sensibio yu mu kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Sinem,
    ben Sensibio'ya geçmeni tavsiye ederim, hele ki yanakların kuruysa.
    Ben bile karma cilt sahibi oldğum halde sensibio kullanıyorum artık . çünkü hiç parfüm içermiyor. Bu sebium H2o çok parfümlü, hiç gereği yok bence cilde bu kadar parfümlü birşey kullanmanın.

    YanıtlaSil
  5. Karma ciltlere yeşil olanı tavsiye ederim benim cildim problemli hassas ve karma o kadar ki makyaj bile yapamiyordum biodermadan once bana iyi gelen tek ürün oldu o kadarda parfumlu degil ayrıca hatta hic değil koku almıyorum surerken

    YanıtlaSil