7 Mayıs 2010 Cuma

SONUNDA GELDİM:)

Bir de geldim, 72 izleyicim olmuş, 1 ay önce bıraktığımda 60 idi yanılmıyorsam. 1 ay boyunca yazmayarak, iyi bile izleyici kazanmışım:) Neyse, bir daha bu kadar ayrı kalmayacağım blogumdan, özledim çok.

Ayrı kalışımın nedeni de, erkek arkadaşımın askere gidecek olması ve bizim sürekli beraber vakit geçiriyor olmamız, aynı zamanda işlerimin yoğunluğu. İşten çıkıp erkek arkadaşımla vakit geçiriyorum, ondan ayrılınca da işe gidiyorum:) 1 aydır eve uğramadım desem, abartmış olmam sanırım. Masamın üzerine haftalar önce koyduğum şeyler bile duruyor öylece..

Neyse, ben bu ayrı kaldığım süreç içinde, hiçbirşeye vakit bulamasam da, internetten alışverişe pek bir vakit bulum sevgili okuyucularım. Malum, 5 dakika içinde tüm online alışveriş sitelerini gezip, milyon tane ürün sipariş edebilme yetisine sahibim malesef. Yine geldi E.L.F ler, gitti, cheapsmells ler.. onlarda yeni birşey yok, daha önce aldığım kullandığım ürünler.. Ama aşağıda, yeni cicilerim var, ilk kez kullanacağım kendilerini, ve bugün elime ulaşmış bulunuyorlar. Çok mutluyum :)

İlk olarak, Strawberry, loreal çıkartmam..Mother's Day Special dan aldım bu pudralar. Bare Naturale serisinden, compact pudra. Oha, ruh hastası mısın, neden 4 tane aldın derseniz, çok ucuzdu,loreal pudraları hep sevmişimdir ve burada oldukça pahalı, ayrıca  pudra dediğin lanet şeyler, 1 ayda bitiyor!

Bu arada bu ürün Türkiyede yok maalesef.

2li paket halinde, 22 liraydı ki bir de bağlılık indirimim vardı, üç beş kuruş da oradan indi:)

Rengi Light Ivory, en açık ton. Ivory normalde pembe tonlu olur ancak light ivory rengi sarı tonlu bi renk, rengin bana koyu gelmesinden korkuyordum ama çok güzel oldu. "casper, the friendly ghost" şeklindeki cildimle uyum içinde rengi. Yapısı çok ince, çok kapatıcılığı yok ama çok mat tutacak bir pudraya benziyor.  Bu arada pazar günü sipariş verdim ve bugün geldi. (İsveç'ten geldi paket, bu da enteresan birşey, Hong Kong'tan değil. Bildiğim kadarıyla stok hangi şubelerinde varsa oradan gönderiyorlar, öyle birşey daha önce de oldu bana)

Fırçası çok şirin ama allık sürerim ben bununla, bayılırım yarım ay şeklindeki fırçalara zaten. pudra sürmek için uygun değil bence.. çok bebiş ama :)

Fırçanın, kapakta takılması için tırnaklı bir bölüm var, bir de fırçanın pudraya değmesini engelleyen bir kılıf. Fırçayı tırnakların içine sokup, üstüne kılıfı koyup kapatmak gerekiyor, biraz alengirli. Ben onun içine bir sünger atıp, fırçayı da allık amaçlı kullanırım ..( NOT: ayrıca, 2 adet de Loreal Bare Naturale, 3 lü makyaj kitinden sipairş verdim, gelince yorumlarımı paylaşırım, çok heyecanlıyım:)







Aşağıdakiler de, Eyüp Sabri Tuncer'den yaptığım anneler günü alışverişi. Burda da %50 indirim vardı e body splashlere dalmak gerekiyordu bu durumda. Bu arada, EST nin kadınlar gününde yaptığı kampanyayı kaçırdığım için çok üzülmüştüm.

Öncelikle, EST nin bu ürünlerini, ilk olarak Chun Li 'nn blogunda görmüştüm, siteye girip incelediğimde, aa ama bunlar bir Victorias Secret, bir bath&body works olmuşlar diye bakakaldım. Ambalajlardan, mililitrelerine kadar aynı..Yıllardır, neden bir Türk markası şu meyveli body splash - body lotion işine girmiyor, neden illa ABD den gelen kuzenlere, amcalara ısmarlamalıyız, ya da neden gg den 80 liraya almalıyız diye hayıflanıyordum ki, EST yaptı sonunda. Çok başarılı buldum seriyi, bence daha da geliştirilebilir ama yine de çok güzeller.

Gördüğünüz üzre, 1 adet terlik hediyeli Raspberry Perfume Jewels set, 2 adet Raspberry body splash, 2 adet oda spreyi, 1 de lavanta kolonyası aldım. 

Raspberry body splashlerde bir manyaklık yaptım yine gördüğünüz gibi, o tamamen benim kırmızı meyvelere olan obsesifliğimden kaynaklanıyor. 20 taneden fazla seçenek var kokularda ama gittim 3 tane aynı kokuyu aldım, manyaklık..Bir dahaki alışverişimde kavun ve papaya deneyeceğim, almadığıma pişman oldum.

Perfume jewels setin kutusu, içinden çıkan terlikler herşey çook ama çok tatlı, bence hediye olarak vermek için de çok uygun ambalajı. 

İçinden çıkan hediye terliklerin şirinliğine bakar mısınız? Terlikler kaliteli değil ama kalite aramıyorum zaten hediye bir terlikte, tamamen göze hitap ediyor, evde banyodan sonra giyer, yeni gelin gibi dolaşırım artık dantelli güllü terliklerimle:)

Ahududu serisinin kokusu çok güzel, özellikle vücut losyonlarının kokuları daha da güzel. Body splash daha bir çileğimsi kokuyor, bence biraz daha ahududuya benzetilebilirdi. 1 saat önce sürdüm kollarıma, buram buram kokuyorum halen.

Oda parfümleri de, Okyanus ve Lavanta. Lavanta olan çok güzel, bildiğimiz mis gibi lavanta kokusu işte, ama Okyanus olan gerçekten de deniz gibi kokuyor, çok ferah. Bunları banyoya arada sırada sıkmak için aldım, evde oda kokusu kullanan bir aile değiliz, zira zararlı buluyoruz kendilerini.

Lavanta kolonyası, 250 ml ve cam şişede, misss missss. Nostalji kokuyor buram buram. 

Bu arada, EST den alışveriş yapan herkesin kutusundan hediye antibakteriyel jel çıkmış, bana çıkmadı, hıh :(





2 yorum:

  1. Merhaba ben de çilekten Loreal mineral set almak istiyorum ama mineral makyaj konusunda acemiyim, bu ürünlerin kullanım süreleri ne kadar acaba, çok alsak stok yapsak hani,:) bir yıl sonra açıp kullanabilir miyim toz olanları?

    YanıtlaSil
  2. canım baktım, toz olanda da kompakt olanda da kullanım ömrü yazmıyor. Ama mineral makyaj tecrübeme, ve okuduklarıma dayanarak şöyle söyleyebilirim, bozulan birşey değil mineral makyaj ürünleri. Yani bozmaya çalışsan yine bozulmaz bence:) çünkü içinde yağ ya da bakteri üreyebileceği bir ortam yok, hele toz olana, fırça, sünger ya da elini sokmayacağın için içinde bakteri üremesi imkansıza yakın.Kompaktı biraz daha müsait bakteri üremesine, fırça ya da sünger temas edeceği için. Ama dediğim gibi yapı itibariyle avantajlı mineral ürünler. Bir yerde, en az 2 sene kullanım ömrü diye okumuştum. Zaten 2 seneye kadar bitirirsin bence.. Çilekte hala fiyat aynıysa, al derim.. Ben memnun kaldım Loreal mineral serisinden.

    YanıtlaSil