23 Mayıs 2010 Pazar

BUGÜN

Bugün yeni babet aldım kendime, krem rengi. dandik ama çok rahat olan cinsler var ya, hani orda burda satılıyor..pek güzel bişey, sanki deriyi kafes kafes örmüşler gibi. gözünüzde canladı mı? sanırım hayır. neyse önemli değil.


Manyaklar gibi dolu yağdı bugün, takır tukur, camlar kırılıyor sandım, gök gürlemedi, höykürdü, çemkirdi..gökyüzü mosmor oldu.. çok korktum.


İşte ben, dolu yağmadan 5 dakika önce, yeni aldığım, krem rengi mini mini şirin elbisemi giymiştim, babet falan giyip çıkacaktım..hava muhalefetinden dolayı, elbise gerisin geri çıkarıldı, tayt üzeri gömlek, ceket + çizme kombini yapıldı.. Mayısın 22 sinde de, dize kadar deri çizme giydim ya, kim tutar beni höyt.. ama öyle bir hava yok muydu sevgili İzmir'liler?


Şu anda acayip soğuk hava, ya da bana öyle geliyor, deliler gibi giyindim, yatmaya hazırlanıyorum fakat üşüyorum, içim titriyor.. enteresan.


Az önce , aylardır istediğim şeyi gerçekleştirmiş olabilirim.. Sanırım mineral fondötenimi presledim, ya da preslediğimi sanıyorum. Sabaha içine fırça bandırınca dağılıp dağılmamasına bakacağız, göreceğiz. Zira eğer preslendiyse, evde toz halinde tek bir makyaj ürünü kalmayana dek presleme çalışmalarım devam edecek..Toz makyaja hayır kampanyası başlatmak istiyorum, mineraller preslensin, tozu dumana katmasın...


Bu arada, strawberryden verdiğim, Loreal 3 lü mineral set siparişlerim geldi ama 2 hafta sürdü gelmesi, yine uçaklar kalkmadı ya uzun süre ondan..İsveçten geldiler yine bu paketlerim de, tam sorunlu zamanda sipariş vermişim yani.. neyse sağ salim geldiler, aynı anda cheapsmells parfüm siparişlerim de gelmiş..postacı elinde 4 mini mini kutuyla kapıyı çalmış, parfümleriniz geldi demiş anneme :) öğrendi  pek tontiş postacımız artık :)
Fondötenleri açmadım, açmaya niyetim yok.. elimde 79273192 tane fondötenim var şu anda ama allığın birini açtım ( zaten 2 set de aynı, allıklar da aynı bu durumda), hafif simli bir pembe ama doğal bir renk, beğendim kendilerini.. ambalaj da çok güzel. minerallerin taşınamama, bir yerden bir yere götürülememe, götürülürse heryere dökülme olayına çözüm bulmuş Loreal ciğim, basit ama akıllıca. Fotoğraflar gelecek..


aşkoş Çarşamba günü asker. geçsin 15 ay, evlenelim artıkın.


Yarın kendimi Forum Bornovaya atacağım, belki terbiyeli kıyafetler bulurum :P
pazar pazar da oraya gitmek ne kadar akıllıca bilemiyorum, sorgulamak da istemiyorum. Kalabalıkta cinnet geçirir miyim acibaaa?


Haydi iyi geceler. Muah.

2 yorum:

  1. aldıklarını güle güle kullan canım =)
    15 ay ise geçiyor, umutsuzluğa kapılma...
    bizim 2 ayımız kaldı...:)
    umarım sana yakın bir yere düşer.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Loreal 3 lü mineral setin fotolarını nezaman paylaşıcaksınız?merak ettim onları ;))

    YanıtlaSil